Bukefalos 28 år!

Extremt roliga hästbilder :D

Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Haha du ska veta att jag nästan dog av skratt när jag la in bilderna på datorn efter jag fotade, då jag inte kollade på dom direkt i kameran :rofl::rofl:
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

hittade lite roliga bilder jag med... eller hoppas iaf att nån mer än ag tycker det med.;p

på denhär bilden är det precis i början då jag fick hem min häst, unghäst och oinriden, så här håller vi på förfullt med att hänga och joxa lite.xD lägg märke till hans min med.:p och ja... det är jag som är paddan på ryggen.xD
novm9z.jpg


och den här...
-tror du dom ser oss matte?
-vet inte, vi kollar efter... xD
ekg7l3.jpg


ja, han ser liite nerdrogad ut. Men nej, jag lovar, jag har INTE gett honom droger... (förutom det han fick till frukost, men det var bara lite...;p)
c6s95.jpg


denna tycker jag iofs är mera fin än rolig. men andra har skrattat åt den så...^^
2hgwwgk.jpg


och våra miner på denna bilden.xD
an21jc.jpg


har fler men orkar inte leta reda på dem nu ikväll. blir nån annan gång.;)
 
Senast ändrad:
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Får se klart på detta nær jag ær færdig med maten, var næra att sætta en køttbulle i halsen.. :rofl:
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Ryttaren (ponnyns ägare) låtsades ramla av och satte lite för mycket tyngd på ena sidan med lite för ospänd sadelgjord. Sen satt hon där på backen. Måste kanske tilläga att ryttaren ridit i ca. 30 år :D
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

*KL*

Det är knappast jag kan se tangenterna för alla skrattårarna!!:laugh::D:)
Herregud SÅ duktiga ni är allesammans.

Det är ju sådana här ögonblicksfoto som verkligen är svåra att fånga.
Ta kort på en uppställd häst är ju ingeting i jämföresle med sådana här kort!

Jag bockar och bugar mej för alla duktiga fotografer. :bow::bow::bow:
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

KL

Galet många roliga bilder i den här tråden. Hittade inga egna som är så roliga men måste dela med mig av en på en av ridskoleponnyerna på sommarbete (vet inte vem som tagit det men ligger ute i en FB-grupp så jag lånar). Mycket imponerande bedrift av ponnyn om man träffat honom i verkligheten och vet att han är ungefär lika smidig som en köttbulle.

5570_100687288122_588948122_2180469_4305855_n.jpg
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Det kan ha varit en bil eller en traktor. Hästen är lite rädd för sånt som har en motor, och vi hade ingen port just då eftersom ridhuset inte var klart. ;)
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

slänger in lite roliga bilder på min häst jag lyckades äntligen fånga hennes ticks ppå foto detta är hennes dagliga beteende och nästan varje minut gör hon så, och rider jag henne med bett så får hon panik om hon inte kan göra så här, så får rida på hackamore :D


 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt denna bild! Blir hårdträning för mig och tjockponnyn nu! :D haha

P4110070.jpg
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

hittade några riktigt gamla bilder (8-9 år sedan) från när vi släppte ihop hästarna för första gången, hade precis köpt varmblodet och hade nordisen sedan innan så hon var på hemmaplan sas. inte så jätteroliga kanske, men lite småkul iaf

komma här och konkurrera om höet! :mad:
100_2650.jpg


and who's the boss now? :cool:
100_2651.jpg


kan ju nämna att efter sisådär en vecka eller två tog varmblodet över tronen i hagen och än till denna dagen har hon inte gett tillbaka den :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 122
Senast: Oknytt
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 551
Senast: Cattis_E
·
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
2 551
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 508

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp