Bukefalos 28 år!

Extremt roliga hästbilder :D

Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Här kommer de lite nya charmerande bilder!

gallery.asp

Ponnyn Leo ville ha mer än bara en spilta!

Men titta, det där är ju min bild :eek:
Den tog jag år 2006 när jag var där på ridläger :crazy:
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Den finns på Grällstas hemsida, under Insända bilder -> Hästar 2006. Så du kanske har sänt in den tidigare? :)
 
Senast ändrad:
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Jag har nog några roliga bilder jag med. ;)

2wpqecl.jpg

Vaddå samma pose?

14mt0g.jpg

drogad? :D

v74n5t.jpg

SLÄPP MIG! :eek:

wc0l61.jpg

Detta är min fina sida. :)
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Hahaha jag tror jag just dog lite! Fysjutton vilken rolig tråd! :D
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Haha, första bilden var ju klockren! Det ser så kul ut när två helt olika individer gör samma sak! Kollade de på något speciellt?
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

hahaha första bilden!! :D


kl

överambitiös, fet ponny?- check!
knasig min på ledare?- check!
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

30378297.jpg
[/url][/IMG]
lilla fuxen är lite väl närgången^_^

_jeanette; testa att gå in på den gröna meny fliken till vänster-> klicka på länka till den här bilden (för musen över den gröna rutan för att se) och sen ta alternativ 2 kod att använda i forum, tog evigheter innan jag hittade till länkarna själv^_^.
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

kanske inte så rolig men söt^_^ han tycker inte om att bli fotad i vanliga fall n_n
27433521.jpg
[/url][/IMG]
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

ja men tack ;) annars tar det väl flera timmar innan min hjärna hade räknat ut hur jag gjorde haha.. tack.
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Det måste väll va haflingerns eftersom man ser den andras bruna man sticka upp bakom öronen, annars hade huvudet verkligen kunnat tillhöra vilken som! Häftig bild ;)
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Lite rolig bild på Buster min ponny...

 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

*kl*
Lite rolig :p

pic-042_75813491.jpg

Guuud jag skrattar så jag grååter! Skulle visa för sambon och började skratta hysteriskt igen. Han sa bara "...okej gumman" med en 'dags-för-en-tur-tillbaka-till-psyket?'-blick , klappade mej tafatt på axeln och gick :rofl::rofl::rofl:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 034
Senast: Oknytt
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 464
Senast: Cattis_E
·
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
2 413
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
33
· Visningar
3 329

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp