Extremt roliga hästbilder :D

Sv: Extremt roliga hästbilder :D

*knapp*

Bidrar med något slags monster... :D

18631_101027566597755_100000715367400_30466_2934859_n.jpg
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

De två sista....


Hur var det nu hon sa....Lodrät sits, en rak linje genom armbåge, häl. Nej det känns inte riktigt rätt:confused::rofl:
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

enkelt! man gör bara som Jean Francois Pignon såklart :idea::D

Ah! :bump:
Måste få tag på honom och rekommendera en tandemhäst! Dem kan ju inte springa åt helt olika håll när dem delar huvud :p Måste helt klart förenkla för honom :bump:
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Och jag som tyckte att jag var elak när jag jämförde en häst med grymlingarna i Bumbibjörnarna.. Du tog just priset! :rofl::rofl::rofl:

Åh! Ett pris! :bump:
Sen, vad menar du med att jag skulle va elak? Han är väl värd att ta efter? Hjälper ju hästarna att flyga över hinderna när han flaxar hej vilt :angel::D

(Letar efter roliga bilder, vet ju att jag har minst en... )
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Åh! Ett pris! :bump:
Sen, vad menar du med att jag skulle va elak? Han är väl värd att ta efter? Hjälper ju hästarna att flyga över hinderna när han flaxar hej vilt :angel::D

(Letar efter roliga bilder, vet ju att jag har minst en... )

Hahaha! dagens skratt :D:D flaxar över :rofl::rofl:
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

haha vilka fantastiskt roliga bilder..!:D

Här är min knäppstolla som hoppar med hjärtat före. Denna dagen var INTE den bästa!

karusellhästen
http://farm3.static.flickr.com/2625/3808927641_d485e75bf4.jpg


om man skyggar för det ena måste man hoppa över båda och stödet.

http://www.flickr.com/photos/16567082@N08/3808907245/in/photostream/


tankarna på annat håll.....
men jag är superredo och försöker göra det bästa av situationen.

http://www.flickr.com/photos/16567082@N08/3808879489/in/photostream/
:eek::rofl:

miagi
 
Senast ändrad:
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Lysande! Men din kommer ju över i alla fall, nu finns det inga bilder på mig och hästen hoppandes (det är ett sällsynt fenomen) men hade det gjort det hade man sett både häst och ryttare stenhårt blundandes när vi spränger genom hindren. "Vadå, hoppade jag av fem meter för tidigt? Nähä?"... :cool:
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

*kl*

hoppbilder slår ju det mesta :rofl:, tyvärr har jag inga sånna utan ist. en flygande köttbulle:



lånade ett "fisköga-lins" till kameran och fick några knasiga bilder :D



sen en bild som är rätt tråkig, men om man tänker de mer som att hästen ska ta en rejäl tugga på den vita blir det en helt annan bild ;)


jag får ursäkta mig att vissa av bilderna kan ha dykt upp i andra trådar innan, så det blir lite repris :angel:
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Kass kvalité på vissa av bilderna, men ja.

Cavaletti, fyra bommar. Det känns ju som att det hade varit enklare att trava över.


Förflyttning av bakdelen, var det ja..


Mullvad!


Hon går naturligt i en väldigt bra form när hon springer lös!
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Haha.. Det var ingen fara med honom. Det var unghingstar vid betessläpp. Inga skor eller så. Ser värre ut än vad det var. ;)
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

japp, fälttävlans skydd, extra långa, till min extremt skadebenägna gummisnodd till häst!

miagi
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
914
Senast: Oknytt
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 313
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 487
Senast: bobbbo
·
Kropp & Själ Med tanke på sidospåret i tråden om allmänutbildad tyckte jag det vore lite roligt att höra hur användare utvecklats, ändrat åsikt eller...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 433
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp