Bukefalos 28 år!

Färg på hjälm?

T

Tican

Ska antagligen beställa en Hi Lite Pro-hjälm, vad tycker ni är finast, svart eller blå??

Har ganska mycket blått på min häst, iaf när jag rider. Å bruna skor o chaps, sadel o träns å så. Men kanske ändå bäst med "neutral" hjälm?

:confused:
 
håller med om att grått är finast, köpte en grå hi-little pro plus (tror att den heter så) för nån vecka sen.
svarta hjälmar tycker jag oxå är jättefina, men då ska de vara svarta. de har ju en tendens att bli blekta, och en blekt svart hjälm är inte fint, då är det bättre med blått i så fall.

//Linda :bump:
 
Är den där vita grejen på den så ful som den ser ut? :crazy: :o Annars kanske man skulle slå till på den..? :) :confused:
 
Har du många "textilprodukter" i blått, och den övriga utrustningen i brunt så är det nog snyggast med en blå hjälm till. :D
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 581
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 787
Senast: Mia_R
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 321
L
  • Artikel
Dagbok Nu kommer säkert endel som läser dethär tycka att det är jätte dåligt att jag skriver dethär eller att jag tänker fel och massa sånt...
2
Svar
36
· Visningar
4 945
Senast: krek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp