Färg på kaninselen?

Shettistjejen

Trådstartare
Ja, vad ska jag ha för färg på min kanin's nya sele? Han är gråblå/vit och har gråblåögon. Helst vill jag inte ha blått för jag tkr inte att det passar så bra, men man kan ju ändra sig ;) Rosa skulle ju passa bra, men han är ju en kille så.. :) Har hittat en sele som är orange/limegrön/rosa som jag tyckte kanske skulle passa, vad tkr ni? Sen har jag faktiskt hittat en blå (fast baby-blå) som kanske skulle passa? Tipsa gärna om sajter eller modeller oxå :D Försöker skicka med en bild på lill-killen oxå :)

http://ponnynn.bilddagboken.se/p/show.html?id=391798771&directlink=1
 
Sv: Färg på kaninselen?

Ljusgrön kanske?

Du påminde mig om att jag nu har det trevliga "problemet" att fixa sele till nya kaninen. Trevligt trevligt.
 
Sv: Färg på kaninselen?

Ljusgrön kanske?

Du påminde mig om att jag nu har det trevliga "problemet" att fixa sele till nya kaninen. Trevligt trevligt.

Du ska ju ha gult till Siri (om det är henne du tänker på?). Gult och svart är ju så snyggt. Alternativt turkos :D
 
Sv: Färg på kaninselen?

Den gröna kanske..! :) Fast han ser ut att passa i allt för han var nog det sötase jag sett :love:
 
Sv: Färg på kaninselen?

Tack :D Ja, gillar alla de selarna :) Just nu har han en skl H-sele men är väldigt nyfiken på en bogsele. Är de bättre? Ngn som har?
 
Sv: Färg på kaninselen?

Jaså, det ska jag? :p Till henne blir det rött, får med en röd sele och det är ju så snyggt ihop med svart!

Så för Siri är det fixat för tillfället i alla fall. Men till den viltrödbrokade då?
 
Sv: Färg på kaninselen?

Jag tycker det beror helt på kanin om jag vill ha bogsele eller h-sele. Föredrar h-sele från början, men om kaninen inte verkar trivas i den eller drar som en galning har jag gått över till bogsele.
 
Sv: Färg på kaninselen?

Taack :D Han är (tror jag, köpt på djuraffär) en blanding Löwen och Hermelin :) Han är så cool i temperamentet, inte rädd för nåt :laugh:
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 246
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning "Skimlar passar i allt" brukar man ju säga. Jovars. Eller inte. Skulle behöva stiltips på färger som kan passa H.H :p Hittills har jag...
Svar
14
· Visningar
6 599
Senast: Harbor
·
Äldre Vad beror det på att vissa färger kan förändra någons utseende så totalt? MIg själv tex jag har ett läppstift i en speciell röd nyans...
Svar
16
· Visningar
1 742
Övr. Hund Jag ska till Hööks om någon vecka och shoppa lite och tänkte köpa ett vintertäcke. När det är snö så brukar min hund frysa när man går...
Svar
3
· Visningar
1 353
Senast: Hagstadius
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp