fästingar

Sv: fästingar

Hej där!!

Jag har ett bra medel mot fästingar funkar på mina två jag har och det är Shy Feeder -B vitamin mot häst man får inte ge för mycket av det till hund 35 kg 1 matsked 3,5 1 tesked. Jag har testat olika på apoteket och även det veterinären skriver ut det har funkat med hundarna får dålig päls av det matt och mjällig även klåda av halsbandet. Så jag har kört med B - vitamin i 2 år och inte haft en fästing på mina hundar. Jag rekomendera EJ vitlök det är inte bra för hundar de kan bli förgiftade.
Hoppas det löser sig med fästingarna!! :banana: :banana:
 
Sv: fästingar

På tal om det, har nyss varit och skaffat det, Shy Feeder B-vitamin! :D Även om det är tre dagar till Arne kommer :bump:

Tänkte fråga om det går att äta själv oxå? Om det hjälper oss mot fästingar oxå? :confused:

Vill INTE ha fästingar de är hemska! :eek:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 399
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 550
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
705
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 167
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp