Fågelungar på gång!

Sv: Fågelungar på gång!

väldans söta!!!
undulatungar ser alltid så mjuka å runda ut :love:

håller med om att de är finast i flock... vi hade 6 st i samma (STORA) bur, å det är ju inte en såååå stor flock, men man kunde stå å titta på dem, alla i olika färger!
 
Sv: Fågelungar på gång!

Idag är det dags att ta bort boet och lyfta ut de ungar som latar sig därinne. Fick tipset av en erfaren uppfödare, för att undvika att honan börjar på kull 3. Den äldsta ungen är 5 v gammal idag och den yngsta är 29 dagar. Det kommer fler foto inom de närmaste dagarna! :angel:
 
Sv: Fågelungar på gång!

hehe så du kastar ut dem :D

fick ifs jag oxå göra med en som låg å gosa med mamman när pappan hade dött... de tyckte att det var kanon å ligga där å mysa!
 
Sv: Fågelungar på gång!

Va kul :) Det här lät riktigt spännande :) Ska du behålla ungarna??
 
Sv: Fågelungar på gång!

Jag tror att jag kommer behålla en eller två, men jag har inte bestämt mig riktigt ännu. Det dröjer några veckor innan de är leveransklara, så jag har lite tid på mig.
 

Liknande trådar

Hemmet Plockade fram ett par byxor som legat ihopvikta i garderoben länge och de är helt fulla av små prickar på sidan som varit inåt och nu är...
Svar
8
· Visningar
888
Senast: Catsu
·
Däggdjur Flera gånger, senast nyss, vid tio i ett på natten så är det någon av våra kaniner som skriker. Vi har tre stycken kaniner av...
Svar
11
· Visningar
679
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
10 860
Senast: Tranan
·
  • Artikel
Hästnyheter Det är inte alltid helt lätt att hitta motivation och ork till att hålla i gång hästarna under vintern. Det är mörkt, kallt, halt och...
Svar
0
· Visningar
272
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp