Bukefalos 28 år!

Pettsson

Trådstartare
\"Faksen\"

Vill meddela er alla att efter mitt samtal med Jan-Olov idag har jag fått veta att han mår mycket bättre! Han sa att förhoppningsvis kommer han att få komma hem redan inom de närmsta dagarna :banana:
Känns så otroligt lättande, ville bara lugna er där ute som följt detta!
 
Re: \"Faksen\"

Tack för uppdateringen! Och vilken tur att det var så goda nyheter! :) Hade varit så fruktansvärt med en annan utgång..
 
Re: \"Faksen\"

Du kan ju tänak dig hur man rätt som det var pustade ut rejält efter att han sagt de rätta orden.. :crazy: Känns så underbart!
 
Re: \"Faksen\"

Då håller vi tummarna för att han fortsätter att återhämta sej...
:bow:
 
Re: \"Faksen\"

Läste i HT i dag att Faksen nu har fått komma hem till sitt stall och att han verkade glad. :D
 
Re: \"Faksen\"

Skönt! Har inte hunnit läsa den ännu. Är i Bollnäs på besök så jag har inte haft tillgång till HT.. :crazy: Men det är rätt bra att ha er som uppdaterar en när man inte an hitta det man söker själv! :idea:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Har haft ett jättebra samtal idag med psykolog på företagshälsovården. Vi pratade om allt möjligt; min fysiska och mentala hälsa, PTSD...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Jag älskar Bella, hon är en jätterolig hund! Men jag saknar så extremt mycket att ha ett litet plåster som hela tiden är med mig...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 132
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 576
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • SD:s trollfabrik
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • The Eras tour Stockholm

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp