Familjefilmer

Sv: Familjefilmer

vi har inte kommit så långt förbi 6-årsålderns filmer än, eftersom "stora lillebror" bara är 5.
Men jag kan faktiskt uppskatta att se alla filmerna om lillefot och hans vänner. Astrid Lindgrens filmer är ju klassiker, vi har sparat Ronja och Lejonhjärta till lite senare, men de övriga funkar ju. Sen gillar barnen här (inkl brorsan) lilla Sjöjungfrun och uppföljaren till den (lite läskig om man är känslig).
 
Sv: Familjefilmer

Jag älskar ALLA Pixars filmer! Så fantasifulla, tänkvärda, helt underbara!

Monsters inc
Upp
alla tre Toy Story
Hitta Nemo
Bilar

Sen är även Wall-E jättebra, men kanske inget mina ungar väljer i 1.a hand.

Varning för Princessan och grodan, inte alls så gullig som man skulle kunna tro!
 
Sv: Familjefilmer

Kom på en underbar film för lite äldre barn, Alice i Underlandet, den nya versionen av Tim Burton. Även Kalle och chokladfabriken, som någon skrev,är bra.
 

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 130
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 902
Senast: Fraegd
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 542
Senast: Imna
·
Avel Jag har letat runt lite efter information om hingsten Lipton, och inte hittat så mycket som jag önskar. Tyvärr är väl tvisten om...
Svar
11
· Visningar
3 800
Senast: sinpol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp