Får man vara arg på sitt barn när man vistas bland folk?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Får man vara arg på sitt barn när man vistas bland folk?

Jag tycker du verkar ha hittat en bra metod, fortsätt med det om du inte hittar ngt bättre sätt. Jag vill absolut inte mena nånting med det här så ta det på rätt sätt, men jag har jobbat med vuxna och barn med svårigheter i massor med år och för ruskigt många fungerar detta sätt, att få nära kontakt. För ofta kan man ju "må dåligt" av att vara så arg, förstår du hur jag menar? Det kan ju bli lite knasigt om man har mycket känslor inom sig, liksom. Det kanske är hans enda sätt att få ut dem, och han kanske känner sig trygg när du trots allt finns kvar fast han är arg!
Lite virrigt inlägg kanske ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 244
Senast: Migo
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 432
Senast: alazzi
·
Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
22 054
Senast: Sel
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 474

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Patellaluxation på renrasig katt
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp