Bukefalos 28 år!

får och inte får

lis1e

Trådstartare
varför kan vissa personer lägga in bilder i sina inlägg och andra (som jag) inte? det är lite orättvist... sen är det jobbigt med alla dessa stooora bilder när man sitter på ett simpelt modem ute på landet... *tycka* borde det inte vara lika för alla eller?
 
Sv: får och inte får

Är det inte som så att du helt enkelt inte vet hur man gör när man lägger in bilderna i tråden?
Man måste ju börja med att ha bilderna ute på ien internet sight, seddan fortsätta med att antingen kunna skriva in rätt kod och lägga till adressen för enbart bilden alltså bildens egna länk eller hitta den lilla fuskknappen på den avancerade menyn å lägga in bildens privata adress där.
 
Sv: får och inte får

jag har bilder på photobucket så om du menar att jag ska klistra in länkar till mina sidor där så har du missförstått mig...

jag vill ha in hela bilder i mina inlägg...

fuskknapp? här eller på internet sajt?
 
Sv: får och inte får

Nupp så menar jag inte. Lägger man ut bilder på internet så får varje bild en egen adress man höger klickar å trycker på egenskaper så får man upp den bildens adress.
Den finns inne i avancerat. Gå in på svara på detta så finns det en knapp där som underlättar. Ser ut som ett foto med ett berg på.

Så här menar jag:

http://g.helgon.net/Gallery/{74B/{74BD29CD-B15B-49A7-862B-B0AB5F44B4EC}.jpg

=

{74BD29CD-B15B-49A7-862B-B0AB5F44B4EC}.jpg


fast med



och däremellan ska bildens adress stå
 
Sv: får och inte får

Så lite så, kan själv inte alla saker å tiung man kan göra här :)
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 036
Senast: LiviaFilippa
·
Samhälle Först så vill jag säga att vi trots allt har det ganska bra i Sverige som har relativt låga avgifter för sjukvården jämfört med många...
2
Svar
31
· Visningar
1 500
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 632
Senast: verser
·
Hundavel & Ras När man läser rasbeskrivningar är det inte sällan man läser att just den rasen har mycket personlighet, är riktiga karaktärer. Då och då...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 061
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp