Bukefalos 28 år!

Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

Du ska nog titta på 'extreme survival' på discovery istället.
Tss eftersom jag inte har TV brukar det bli IBLAND sånt som går att se på youtube och playkanalerna. Som tur är så kan jag se Drk play och där ligger ALLA avsnitten av bonderöven :).
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Jag undrar samma sak, kan man vara så otroligt otrevlig mot någon man knappt känner? Eller är det den klassiska TV-vinklingen? Nåja, jag hoppas hon åker ut med buller och bång, jag är förvånad att det stod 52 som ålder på henne, jag undrar om de inte förväxlade siffran 1 och 5 :devil:
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Förstår nästan Agnes som kallade henne klimakterikossa...
Håller nästan med. Tycker inte om när man använder klimakteriet som ett sorts skällsord, men jag tycker inte Dolores är särskilt trevlig faktiskt. Hon känns närmast som en något elakperson och jag hade nog tyckt hon vart rätt jobbig tex som arbetskamrat.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Ja jag blev helt chockad över den där Dolores, så j*vla elak. Hoppas hon åker, avskyr sådana människor. Annars tycker jag att Maria verkar vara en bra storbonde med lite koll på läget! Sen tycker jag förra veckans storbonde (Jane?) baserade sitt val till förstekämpe på en bra princip. Den som bidrar till dålig stämning o inte behandlar sina medmännsikor bra åker, typ. I ett verkligt sammanhang anser jag att det är det bästa sättet, då får man tillslut kvar människor som behandlar varandra väl o gruppen kan må bra. Skulle man ta det kriteriet på denna veckan skulle ju definitivt Dolores ryka...
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

*delvis knapp*

Jag undrar lite varför alla inklusive Dolores fastnat i klimakerie... när Agnes sa PMS kärring, på tv i alla fall. Hon kanske sagt nått mer som inte visats.

Ja inte var hon så charmig. lite tjurig unge över det hela, i måndagens tv avsnitt Dolores, men jag tycker att hon är rätt underhållande ändå. :D

Rimon vet jag inte vad jag tycker om förutom att han är schnygg :d
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Rimon vet jag inte vad jag tycker om förutom att han är schnygg :d

Hu! Jag tycker han är ruskigt falsk som ställer sig in hos alla och sedan vid första chans baktalar. Och vid första chans så simulerar han arbete och vill bara glida med och få alla fördelar i alla fall.

Nä i det här fallet håller jag med Luther. " Den som inte arbetar skall icke heller äta." Eller hur nu han sa/skrev.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Precis. Ingen topp person kanske. Men ögongodis. (Förutom håret. Eew)
Det är som när man (jag) tittar på tv ala criminal minds t.ex och upptäcker att den där heta visst var en mördare.
Men man har ju en muteknapp på tv:n så.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Jag undrar lite varför alla inklusive Dolores fastnat i klimakerie... när Agnes sa PMS kärring, på tv i alla fall. Hon kanske sagt nått mer som inte visats.

TACK! Jag började tro att det var jag som var galen och hört fel gång på gång när de visat repris på bråket. :rofl:

Delvis KL*

Men seriöst - Dolores?! Jesus Christ vilken ragata! Jag skulle aldrig klara av att vara trevlig mot en sådan människa.. Fyy...:eek::cool:
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Jag kanske blandar ihop det med något annat jag har sett. Kanske var i någon film. Pms-kärring var det! Skitsamma i alla fall verkar Dolores vara en person jag inte skulle vilja ha i min närhet. Visst att de kan vinkla och vända hit och dit, men de gånger hon säger något så känns det inte trevligt...
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

kl

Fast den där Maria verkar inte vara nån sympatisk människa hon heller....usch får kalla kårar av henne
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

kl

Fast den där Maria verkar inte vara nån sympatisk människa hon heller....usch får kalla kårar av henne

Fast jag tror att hon blev rätt hårt provocerad både av Dolores och Paul. Dolores verkar ha gjort precis ALLT för att trycka på de rätta knapparna för att få folk bli helt galna. Jag beundrar faktiskt vissas tålamod med henne.

Sen att Rimon fick åka på sjukhus pga magproblem...jag tänkte direkt att där är straffet från ovan för att han och Paul stal mat ur det gemensamma förrådet och satt och festade på nätterna.

Maria brukar vara med rätt mycket på lokalradion här ( Radio Kristianstad) och på radio låter hon oftast som en rätt rejäl person.
 

Liknande trådar

Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
615
Senast: TinyWiny
·
IT & mobiler Hej. Om jag är vän med ngn på FB och Messenger men valt att inte följa hen, om jag då ångrar mig och trycker på "följ"får personen då en...
Svar
6
· Visningar
194
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 323
Senast: skogaliten
·
Tjatter Har ni fyndat något? Jag lämnade in 15 plagg, tror jag det var och fick 10 kuponger. Hittade 8 plagg som fick följa med hem. Blev nöjd...
Svar
2
· Visningar
284
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp