Bukefalos 28 år!

Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

*KL*

Eftersom vi inte har någon Farmen-tråd på ÄU, måste jag bara inflika med ett:

Erik! :d Vilken man!
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Ja, Erik, Melker och Kalle hoppas jag blir de som står kvar i slutet! Den där Paul får ju gärna vara nästa som åker däremot. Man sitter ju och studsar av irritation när han drar fram.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Ja, Erik, Melker och Kalle hoppas jag blir de som står kvar i slutet! Den där Paul får ju gärna vara nästa som åker däremot. Man sitter ju och studsar av irritation när han drar fram.

Åh jag tycker det ska bli lite kul nu när Rimon kom tillbaka och blir storbonde... Gutta verkar ju lagom imponerad av Paul.

Tycker det är ganska roande att kolla på, men skulle aldrig kunna vara med bland dem själv. :)
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Haha! Jo, jag och sambon satt och fnissade duktigt åt Guttas "jaha.." När Paul berättade att han var storbonde igen. Och när han klev in i den där storbondestuan, la du märke till att han var tvungen att byta kläder när ha fick rollen? Då är det vit skjorta och svart väst som gäller! Det är coolt! :cool: :grin:

Jag är glad att jag inte är under samma tak som den där stollen.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Ja, Erik, Melker och Kalle hoppas jag blir de som står kvar i slutet! Den där Paul får ju gärna vara nästa som åker däremot. Man sitter ju och studsar av irritation när han drar fram.

Ja, jag håller med! Paul är verkligen bara jobbig. Rolig ibland, javisst, men helst vill man bara slå honom i huvudet med ett vedträ..

Gillade Maria innan, men hon sjönk i mina ögon när man fick se hur hon betedde sig efter att Dolores hade åkt ut..
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Jag har aldrig gillat Maria och efter att hon visat sina fina sidor som storbonde i en vecka ogillar jag henne ännu mer. Annars tycker jag att Paul är en trevlig typ, han är ärlig och avslappnad, tummen upp! Matilda gillade jag inte från start, men hon har vuxit i mina ögon...
Resten har jag inte fått någon uppfattning om än förutom den där nissen med skägg som jag inte tycker om. Han är riktigt oförskämd.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Jag tycker hon verkade bra som storbonde, rak och ganska hård, speciellt mot dom som smet undan.. Typ Paul, Rimon och Mathilda. Ogillade att hon tog på sig martyrrollen emellanåt dock, och ogillade absolut den sidan hon visade när Dolores åkt ut.

Men, det är ju alltid svårt att få en rättvis bild av en vinklad klippning.

Paul känns som en 15-åring ibland :p
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

*KL*

Men vad fasen, nu är det ju ännu mer spännande! :mad:

Alltså, Erik, jag tror jag har en liten crush på honom :o Herrejisses.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Nu får de väl ge sig. Det har ju inget med att driva en farm att göra.
Jag blir så ledsen.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Vakta vindskyddet var ju så jävla töntigt. Jag HOPPAS att de frågar Gutta vem som kommer på den jävla idén så den där töntiga Rimon får på nöten. Det där var inte mänskligt någonstans. Längtar till i morgon! Nu är det verkligen sandlåda som någon sa.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Ja, sandlåda är helt rätt ord :D


Det Rimon gjorde mot AK var fasen bara taskigt...
Sedan fattar jag inte riktigt hur Mathilda tänker? Jag hade känt mig som en stor skit om jag legat och solat medan de andra slet...
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Jag tycker också det är sjukt töntigt och taskigt..men säkert en strategi också att låta andra slösa sin energi och bli psykiskt knäckta..ett sätt det med kanske att bli av med konkurrens (de hoppas väl på att någon ska lämna)?

..men ganska jobbigt också om någon kommer på "skämtet"
 

Liknande trådar

Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
637
Senast: TinyWiny
·
IT & mobiler Hej. Om jag är vän med ngn på FB och Messenger men valt att inte följa hen, om jag då ångrar mig och trycker på "följ"får personen då en...
Svar
6
· Visningar
263
Senast: Grazing
·
Mat Jag tycker det är knepigt när det står någonstans att man ska förvälla något i säg en minut. Vattnet slutar ju koka när man lägger ner...
2
Svar
21
· Visningar
924
Senast: MiaMia
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 371
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp