Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

Jaha, spännande! Jag har inte följt en hel farmenserie tidigare, bara sett enstaka avsnitt. Men nu har jag inte missat ett enda avsnitt :p
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Jag tror också det blir ett utökat husförhör. I och med att det är en kvinna och en man hade det nog varit lite orättvist att ha en fysisk gren med, så de lär köra på husförhöret. Har för mig att det brukade vara det förr också, även om det var två av samma kön som möttes? Antar att det är meningen att de ska visa upp vad de har lärt sig om livet på Farmen (med både djur och om de andra deltagarna) under de här månaderna. :)
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

KL
Men seriöst, hur fejkat är inte farmen i år?!!??!? Alltså jag menar, stå framför kameran och försöka köpa en plats i finalen, då är man inte lite korkad i så fall.

Annars är jag också så nöjd med finalisterna! Jag tror kanske Jannike har en fördel i husförhöret, har ingen aning om hur mycket teoretiska kunskaper Erik har.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Den andra värdiga vinnaren av farmen sedan det började sändas! Erik & Benny Viberg, farmarsjälar och inga dramaqueens-kändis-wannabees. Jannike hade varit lika värdig hon som vinnare om det gått så.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Ja det var helt rätt person som vann! Även om Janikke var helt värdig hon också så kändes det mer rätt med Erik.

Och nu var det slut med Farmentittande...inte utan att det känns lite tomt :(
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Mycket tråkig final. Tycker dom i alla fall kunde ha visat en timma.
När Benny vann fick dom ju visa hur dom kunde sköta djuren ju.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Och jag som trodde det var färska farmendeltagare som skulle vara med i fångarna på fortet. :mad: Gamla ointressanta föredettingar. I båda lagen. Tumme jättener!
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Inte vet väl jag, men jag är trött på c & d-kändisar och gillar färskvara bättre i de här sammanhangen.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Även jag är så klart nöjd med fredagens resultat. Jannikke hade varit lika värdig hon, men eftersom Erik vann så stort så kändes det absolut mest rättvist. :)
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Haha, det var ju överlägset att se Virre dra ner fransyskan i leran :rofl: ...
Gunde hade aldrig sett nån komma ut från en "cell" så fort nångång hahahahaha.....

Värmländsk dynamit :D
 

Liknande trådar

Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
610
Senast: TinyWiny
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 264
Senast: skogaliten
·
Tjatter Har ni fyndat något? Jag lämnade in 15 plagg, tror jag det var och fick 10 kuponger. Hittade 8 plagg som fick följa med hem. Blev nöjd...
Svar
2
· Visningar
269
Senast: Migo
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
999
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp