Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

KL

Det verkar vara väldigt få som gillar AK :(
Jag tycker hon är skitskön, men segern tycker jag ska gå till Erik.
Han är slugare än en räv, och det är ju därför han är där han är nu.

Så länge han inte går till personangrepp, som 60-70% av de andra har gjort så får han gärna vinna.

Jannicke är ju också en trevlig prick men hon är lite för klen.

Stefan är bra sålänge han inte är stor bonde. Som någon sa i programmet så låter han som en dålig föreläsare som inte vet vad han håller på med. 'Det här ska vi göra tillsammans och det ska vi göra bra.' Jag tål inte folk som håller på så.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

jag kan inte heller förstå varför det skulle vara så fel att hålla sig neutral och bara sköta sig själv och jobba på bra som t.ex. Jannike och Erik har gjort. Det har ju uppenbarligen fungerat mycket bättre än för de andra?

AK har ju åkt ut en gång redan och kommit tillbaka då "vem det nu var" lämnade, och Stefan är utmanare. J och E är de enda som faktiskt är kvar sedan början.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Veronika vann ju på att vara "neutral"....en stor personlighet är hón men på Farmen var hon bara slug o uträknad..la sig aldrig i bråken o höll sig undan
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Jag håller med. :bow: Erik och Jannikke har hållit sig undan bråk och tjaffs, jobbat på bra, inte gått till personangrepp och hållit fast vid varandra hela tiden, jag tycker båda två är värdiga vinnare. Jag börjar inte gråta om Stefan vinner, men AK är visserligen rolig att lyssna på, men hon är ingen vinnare.

Som någon annan sa, i AK:s ögon verkar Erik styra Jannikke som en marionett, men vad är skillnaden på hennes pakt med Maria? Jag tror varken Erik eller Jannikke skulle sätta den andre som kämpe, medan Maria valde AK, utan att sen välja henne till storbonde.

Helt krasst är det bara Jannikke och Erik som inte åkt ut och som varit med hela tiden. Jag hoppas verkligen någon av dem tar det.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Jag håller med. :bow: Erik och Jannikke har hållit sig undan bråk och tjaffs, jobbat på bra, inte gått till personangrepp och hållit fast vid varandra hela tiden, jag tycker båda två är värdiga vinnare. Jag börjar inte gråta om Stefan vinner, men AK är visserligen rolig att lyssna på, men hon är ingen vinnare.

Som någon annan sa, i AK:s ögon verkar Erik styra Jannikke som en marionett, men vad är skillnaden på hennes pakt med Maria? Jag tror varken Erik eller Jannikke skulle sätta den andre som kämpe, medan Maria valde AK, utan att sen välja henne till storbonde.

Helt krasst är det bara Jannikke och Erik som inte åkt ut och som varit med hela tiden. Jag hoppas verkligen någon av dem tar det.

Kan bara hålla med!
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

En stor sten lyftes från mitt hjärta när Stefan inte valde Erik igår. Jag var övertygad om att han skulle göra det och att Erik skulle åka ut. Pjuhh. ;)
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

*kl

Åh, intressant att de gamla deltagarna ska komma på besök.

Dagens match mellan Stefan och A-K var ju nästan spännande.
Jag hejjade nog på A-K faktiskt men det var väl helt okej att Stefan vann.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Ja, det ska verkligen bli kul att få återse dom andra farmarna. Man har ju nästan glömt hur dom ser ut!

Undrar om AK säger något till Maria om varför hon inte blev vald till storbonde...
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Jag undrar samma sak. Tror det hade blivit ett rejält gräl mellan de där två om AK fortfarande hade varit med i tävlingen, men nu när AK ändå är ute kan hon ju i och för sig skita i det också.

Har ni några funderingar kring vad de gamla deltagarna ska göra där? Jag var inte jättegammal när Farmen gick de tidigare gångerna, men jag har för mig att något år så kom de gamla tillbaka för att rösta fram vilka de ville se i final? Inte som i Robinson, där de gamla deltagarna regelrätt har utsett vinnaren genom ö-råd, men att det är de gamla som avgör vilka som ska få tävla om vinsten? Tror ni det kan vara nått sånt? Eller ska de bara röra om i grytan lite?
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Har för mig att dom var där och kollade hur dom skötte djuren osv.
Hur farmarna ska hinna med och fixa mat osv till alla kan bli kul att se,

A-K åkte ju ut tack vare att Maria inte höll sitt löfte, så nog är A-K bitter..
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Jag tror Stefan blir diskad...lät ju så i slutet när Linda pratade med dem.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Antingen diskad eller så får han inte "hjälpas" in i finalen. Det kan ju mycket väl vara så att de ska rösta fram en värdig finalist och att Stefan inte får röstas på utan måste slå sig in oavsett.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Antingen diskad eller så får han inte "hjälpas" in i finalen. Det kan ju mycket väl vara så att de ska rösta fram en värdig finalist och att Stefan inte får röstas på utan måste slå sig in oavsett.

Eller så ändras reglerna/förfarandet där de crazy ganska ignoranta gamla deltagarna inte har ett skit att säga till om - och det blir en tve/trekamp mellan finalisterna.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

*kl*

Det var ju Rimon som lurade in Stefan i sin fula deal lite endå...
Jag ogillar starkt den lille fule sk**en Rimon alltså... allt som är jävulskap är han f*n med på. :cool:
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Tycker jannicke har rätt...det är väl inget pussokramhotell folk kommer till....retar mig på den där Martin ...huuuu. får rysningar
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

Ja fy, jag som gillade Martin i början men nej usch.
Å en stor fjant är han. Buhu storbonden kramade mig inte när jag var rädd för Paul.
Äsch!
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

KL

Jag förstår inte hur Stefan lyckas vinna så mycket sympatier. Ska bli kul att se vad han får för "straff" för sin deal.
 
Sv: Farmen 2013 - tråden

I förr förra programmet satt några av de tidigare deltagarna ute i skogen med något, vad det nu var som de skulle komma överens om när det gällde de som var kvar. Vad var det? Paul sa Erik och Dolores sa Stefan i alla fall.

Men Stefan tycker jag är en hal ål :cool: Vet precis vad han ska svara för att komma i bra dager. Jannike tycker jag svarade på frågorna rakt på utan att linda in för att vinna röster.


I går på slutet ser det ut som Erik och Stefan står mot varandra i något. Duell innan de sista två står mot varandra?

Ska bli spännande i kväll i alla fall :)
 

Liknande trådar

Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
610
Senast: TinyWiny
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 264
Senast: skogaliten
·
Tjatter Har ni fyndat något? Jag lämnade in 15 plagg, tror jag det var och fick 10 kuponger. Hittade 8 plagg som fick följa med hem. Blev nöjd...
Svar
2
· Visningar
269
Senast: Migo
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 009
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp