Bukefalos 28 år!

Farmen 2018

Jag vet inte riktigt vad grejen är med bråken, jag tror att de helt enkelt inte passar ihop.
Ser inte det är någon strategi för att vinna, och det gör ju inte livet på farmen lättare för någon när de hela tiden misslyckas med uppdragen och knappt har någon mat.
Sedan verkar ju ingen av dom heller vara händiga typer som är vana vid att hugga i och ta hand om djur.
Gustaf verkar ha problem med sitt humör, gillar inte honom men gillar nog Mulle minst. Han är en riktig mobbare och verkar tro att han är tillbaka i fängelset. :crazy:
Ja otroligt. I det här gänget är det svårare att hitta någon vettig/kul än tvärtom.
Ska kolla ifatt lite avsnitt vid något tillfälle.

Det jag stör mig mest på är nog att alla är så fula i munnen. Vad är grejen med att svära i varje mening :crazy: alltså HELA TIDEN! :down:
 
Ja otroligt. I det här gänget är det svårare att hitta någon vettig/kul än tvärtom.
Ska kolla ifatt lite avsnitt vid något tillfälle.

Det jag stör mig mest på är nog att alla är så fula i munnen. Vad är grejen med att svära i varje mening :crazy: alltså HELA TIDEN! :down:
Ja denna säsongen gillar jag inte någon.
Gillade Robin med en gång men så åkte han ut, hoppas han kommer in och visar de andra hur man uppför sig. Han är ju på torpet nu om du missat det.
Ja språket gör ju inte att man tycker om dom direkt :crazy:
 
Jag vet inte riktigt vad grejen är med bråken, jag tror att de helt enkelt inte passar ihop.
Ser inte det är någon strategi för att vinna, och det gör ju inte livet på farmen lättare för någon när de hela tiden misslyckas med uppdragen och knappt har någon mat.
Sedan verkar ju ingen av dom heller vara händiga typer som är vana vid att hugga i och ta hand om djur.
Gustaf verkar ha problem med sitt humör, gillar inte honom men gillar nog Mulle minst. Han är en riktig mobbare och verkar tro att han är tillbaka i fängelset. :crazy:
Jag gillar ingen av dem men Mulle ger ett ärligare intryck, han är lika avig hela tiden men jobbar på. Gustav är mer yvig i humöret och i hur mycket energi han lägger ner och det är en mer spel för galleriet när han lägger band på sig och försöker vara trevlig.
.
 
Jag fattar inte hur de orkar lägga så mycket energi på att reta sig på den andra grupperingen, istället för att bara jobba på och klara av uppdragen? Det vinner ju ALLA på, inte bara storbonden. Igår arbetsvägrade ju Gustav och Pavel lika mycket som de tyckte att de andra gör hela tiden, när de vägrade hjälpa till med vindskyddet.

Tror Gustav blev skitsur för att Daniella inte fick välja vem hon ville. Nu är det inte lika säkert att någon av de andra blir vald igen. Hoppas verkligen att det antingen blir Gustav eller Mulle som blir förstekämpe.
 
Det var inte så mycket bevänt med Kirsis kovana. Det var roande att se rock sitta och sjunga för sin ko medan Kirsi knappt vågade peta på sin. Okej att kossorna var olika men inte sjutton hade Kirsi någon hand med kossan direkt,
Vart har ni sett detta? På TV4Play?
 
Jag fattar inte hur de orkar lägga så mycket energi på att reta sig på den andra grupperingen, istället för att bara jobba på och klara av uppdragen? Det vinner ju ALLA på, inte bara storbonden. Igår arbetsvägrade ju Gustav och Pavel lika mycket som de tyckte att de andra gör hela tiden, när de vägrade hjälpa till med vindskyddet.

Tror Gustav blev skitsur för att Daniella inte fick välja vem hon ville. Nu är det inte lika säkert att någon av de andra blir vald igen. Hoppas verkligen att det antingen blir Gustav eller Mulle som blir förstekämpe.
Ja åker någon av de två ut så blir det nog lite lugnare på gården tror jag
 
Tankar efter att ha kollat ikapp senaste avsnitten:

- Har dom bytt ut en av hästarna? Var där inte en rödskimmel innan? :confused:

- Alexandra skulle "kommunicera med de döda", hur tusan går det till? Hon som knappt kan kommunicera med de som lever! Sämre ordförråd hos en vuxen människa är nog svårt att finna :o

- Favoriter såhär långt: Robin och Dee! Verkar vara genuint snälla och vettiga! :love:
Blir så imponerad av hur bra och lugnt Dee bemöter Mulles plumpa attacker som nästan gränsar mot mobbing med riktigt taskiga personangrepp :wtf:

- Hoppas verkligen att Mulle och Gustav ryker snart. Riktigt obehagliga människor båda två :turd:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
Svar
5
· Visningar
402
Tjatter Varje sommar har vi en stor sommarfest med ett tema. Kläder, mat, musik och "pynt" mm följer temat. I år är temat film. Gästerna får...
Svar
3
· Visningar
209
Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 265
Senast: lil-sis
·
Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 032

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp