Bukefalos 28 år!

Farmen 2018

Ja stackars kossa.

Vilken underbar plan, att alla i gruppen ska offra sig för Dee och Gustav., jag förstår inte hur Daniella här, guppen vinner inte ett dugg på att hon offrar sig mot Stella. De andra verkade inte riktigt vara med utan ansåg att det var Stella som borde åka.
 
Ja stackars kossa.

Vilken underbar plan, att alla i gruppen ska offra sig för Dee och Gustav., jag förstår inte hur Daniella här, guppen vinner inte ett dugg på att hon offrar sig mot Stella. De andra verkade inte riktigt vara med utan ansåg att det var Stella som borde åka.

Typiskt "skylla ifrån sig när det inte blev som hon tänkt"? Tror Daniella, och många andra (däribland jag!), underskattat Stella. Dessutom är det ju en tävling, och ingen av dem kände, vad vi vet, varandra innan. Alla vill vinna, annars hade de inte varit där.
 
Underbart att utmanartjejerna kommer in, och att en av dem blir storbonde! Rör om lite i grytan istället för att det skulle vara helt hugget i sten att någon i Stellas grupp skulle bli vald till kämpe den här veckan också.

Klockren motivering av Stella också när hon valde Daniella. Rakt på sak, utan krångel.
 
Daniella ville ju hem. Hon hade ju hästvana. Då bör man ju se skillnad på havre och råg eller??
Nu har jag sett torpet och vet om hon anländer dit eller inte. Men enligt henne själv vill hon ju hem.
Nja hon ville hon förlora före tävlingen. Jag tror inte hon nekar chansen med torpet.
 
Daniella ville ju hem. Hon hade ju hästvana. Då bör man ju se skillnad på havre och råg eller??
Nu har jag sett torpet och vet om hon anländer dit eller inte. Men enligt henne själv vill hon ju hem.

Jag reagerade också på att hon som hästtjej inte kunde havre/sa att det var havre. Det är ju det sädesslag de flesta kan identifiera eftersom det är minst likt de andra.
 
Precis. Men är hon verkligen 20 år? Jag tycker de flesta 14-åringar verkar mer drivna och mogna än vad hon är.

Tycker du? Har haft endel praktikanten på jobbet i 18 års åldern. Vissa är riktiga pärlor, andra undrar man hur det ska gå för dom (tummen är inte ens mitt i hand, den existerar överhuvudtaget inte). Så jag tror inte att det går att säga generellt att 20 åringar är mognare och drivnare. Tycker ju inte J-P är så mycket bättre och han är 30 år och har barn :grin:
 
Tycker så himla, himla synd om Robin som får bo med Rocco och Kirsi. Hon som tror att hon tar allt med lugn och ro, det är ju Kirsi som börjar med allt. Hon beter sig som om hon är mer värd än Rocco och ska få sista ordet iallt.
 

Liknande trådar

Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 189
Senast: lil-sis
·
Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 997
Kropp & Själ Det fanns en tråd, ska vi gå med där en del i allmän hallelujastämning tänkte sig att det var ett beslut för Sverige. Som golit minns...
Svar
4
· Visningar
487
Senast: dobbis
·
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2
Svar
33
· Visningar
1 269

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vårföräldrar 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp