Farmen 2018

Kollade nu. Var upptagen med fotbollsderby.

Gustav är en jävla tönt. Hoppas han tittar och inser hur mycket han gör bort sig. Vem sitter och säger att några är luffare. O_o

Hatten av Stefan. Han är en värdig vinnare och bra farmare. Gillade Helena bättre som person men Stefan har gjort det bra. :bow:
 
Tyckte det var en mycket bra final och ja jag hejade på Helena men det var lika roligt att se Stefan vinna. Woho!

Och Pawel! Alltså what? Det trodde jag faktiskt inte. Åt han dom råa? Både jag och sambon skrattade högt.

Gustav behövde inte öppna käften. Så taskig attityd.

Fick tuppjuck när Kirsi kom och började snacka och få till intriger. Ingen trevlig människa alls.

Så....

Någon som tänkte titta på Farmen VIP? :D
 
Tyckte det var en mycket bra final och ja jag hejade på Helena men det var lika roligt att se Stefan vinna. Woho!

Och Pawel! Alltså what? Det trodde jag faktiskt inte. Åt han dom råa? Både jag och sambon skrattade högt.

Gustav behövde inte öppna käften. Så taskig attityd.

Fick tuppjuck när Kirsi kom och började snacka och få till intriger. Ingen trevlig människa alls.

Så....

Någon som tänkte titta på Farmen VIP? :D


Nja, tror jag har fått nog av Farmen för ett bra tag framöver :p
 
Tyckte det var en mycket bra final och ja jag hejade på Helena men det var lika roligt att se Stefan vinna. Woho!

Och Pawel! Alltså what? Det trodde jag faktiskt inte. Åt han dom råa? Både jag och sambon skrattade högt.

Gustav behövde inte öppna käften. Så taskig attityd.

Fick tuppjuck när Kirsi kom och började snacka och få till intriger. Ingen trevlig människa alls.

Så....

Någon som tänkte titta på Farmen VIP? :D

Jag hoppas dom kommer visa det på playen,vill verkligen se det, men är lite dum tid då jag lägger barn då...
 
Kollade nu. Var upptagen med fotbollsderby.

Gustav är en jävla tönt. Hoppas han tittar och inser hur mycket han gör bort sig. Vem sitter och säger att några är luffare. O_o

Hatten av Stefan. Han är en värdig vinnare och bra farmare. Gillade Helena bättre som person men Stefan har gjort det bra. :bow:
Stefan kunde väl inte tycka om djuren som jag uppfattade det. Det måste en farmare göra , i min värld
 
När Stefan slog ut Alexandra kunde jag för första gången slappna av. Även om jag höll mest på Helena så var det okej vem av dem som än vann. Och hatten av till Stefan, han är mer än värdig att vinna. :bow: Och såg vi inte en antydan till ett leende? :angel:

Höll på att kissa på mig av skratt när Pawel erkände att han tagit äggen. Om inte jag minns helt fel bodde han i storbondestugan veckan innan Stella hittade äggen därinne? Ihop med Dee?

Gustav verkar vara helt socialt inkompetent. :rage: Det är inte första gången det har kommit in utmanare, och som dessutom vunnit... Tror inte han hade varit mer välvilligt inställd om exempelvis Stella och Alexandra hade stått i final. Släpp ert löjliga gäng, och erkänn att ni också betedde er rövigt, typ. :yuck::meh::wtf:
 
En tanke, de har ju varit så upptagna med att räkna medaljer. Det hade ju ingen betydelse alls när allt kom omkring. Bara man hade en så klarade man sig.
 
Precis. Om någon som varit dålig på kunskap hade haft många (J-p...) hade ju det kunnat förändra hela spelet. Men jag trodde också att det skulle ha mer betydelse, mer som förra året.
Eller om alla varit ungefär så kunniga som Helena och Stefan. Hade Robert Stefan och Helena stått i final hade Robert nästan haft en gratis plats i finalen med sina många medaljer.
 
Kollade Stefan och Helenas live igår på Instagram.

- Mulle var sjuk så det var därför han inte var med under finalen.

- J-p tog saxarna och skulle slänga den skogen. Stefan hindrade honom så saxarna gömdes i en låda. Sen berättade Stefan för produktionen var saxarna låg och de var då de kom fram.

- Båda var förvånade över att de visades så lite om hur kunnig Alexandra var. Hon kunde sjukt mycket om djuren och hade råpluggat.

- Nästa helg åker hela gänget till Göteborg på krogrunda. @Bison du få åka dit och flirta lite med Stefan. ;):D
 

Liknande trådar

Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 060
Senast: lil-sis
·
Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 738
Kropp & Själ Det fanns en tråd, ska vi gå med där en del i allmän hallelujastämning tänkte sig att det var ett beslut för Sverige. Som golit minns...
Svar
4
· Visningar
469
Senast: dobbis
·
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2
Svar
26
· Visningar
793
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp