Farmen VIP 2018

Jag ser mest fram emot att skratta åt allt Ola-Conny gör och säger. Det ska bli kul att se hur han fungerar i grupp över en längre tid
 
Undrar vart pengarna går, om vinnaren ska behålla eller väljer att skänkta till någon välgörenhet?

edit: fann svaret
"Prissumman på 200 000 kronor får vinnaren skänka till valfri välgörenhetsorganisation."
 
Undra om deltagarna får betalt? Typ som i Let’s dance där varje deltagare får en klumpsumma.
Jag har också undrat, och skulle definitivt gissa att dom får några slantar för att täcka ev inkomstbortfall iaf.

Vinnaren av vanliga farmen vinner ju 500 000, och farmen VIP vinner 200 000 att skänka vald välgörenhetsorg. Så skulle gissa på att 300 000 går till löner, så låt säga att dom får 30 000 var då för medverkan?
 
Senast ändrad:
Jag har också undrat, och skulle definitivt gissa att dom får några slantar för att täcka ev inkomstbortfall iaf.

Vinnaren av vanliga farmen vinner ju 500 000, och farmen VIP vinner 200 000 att skänka vald välgörenhetsorg. Så skulle gissa på att 300 000 går till löner, så låt säga att dom får 30 000 var då för medverkan?
Ja någon form av ersättning bör de ju få.
I ”vanliga” farmen sa Robban att de fick en blygsam ersättning för sin medverkan. Undra hur mycket!
 
Hann bara se sista minuterna idag då jag jobbade kväll. Men Ola-Conny tog ju hem första storbonderollen. Tror inte alls han är så dum som han spelar ibland när Morgan och han varit ute och rest.
 
Jag har aldrig i mitt liv sett farmen innan, men såg avsnittet igår. Är faktiskt imponerad av Ola-Conny och hans skills. Han verkar endå trivas i den rollen.
 

Liknande trådar

Hemmet Uttag och strömbrytare som passar till 1900-talshus? I huset är det just nu väldigt blandat med gammalt från gissningsvis 60-talet...
Svar
14
· Visningar
413
Senast: Praefatio
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 249
Senast: skogaliten
·
Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
496
Senast: snorp
·
Tjatter Kan det vara dags att återuppväcka vår gemensamma aktion från 2018? Gemensam regndans. Nån måste göra nåt åt detta elände. Låt det vara...
20 21 22
Svar
431
· Visningar
17 548
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp