Bukefalos 28 år!

Fattar inte varför =S

Sv: Fattar inte varför =S

verkar ju som att du är ensam om din åsikt :D inget gehör från några andra hästintresserade människor med fientliga åsikter om ej hästtokiga människor :rofl:
 
Sv: Fattar inte varför =S

Okej, vem är det som sätter upp regler här egentligen?
Så nu får man inte tro och spekulera, man måste veta innan man skriver. Kul.
 
Sv: Fattar inte varför =S

Det är Gunnar! (jag älskar gunnar).

Och du får tro och spekulera hur mycket du vill, men du kanske ska chilla lite.
Du anklagar människor, som har varit här i flera år för att inte vara hästintresserade, när du själv blev reggad i juli och har skrivit typ 25 inlägg.
Trodde du att folk faktiskt skulle hålla med dig?
 
Sv: Fattar inte varför =S

Gud va du är smart!
Det är ju lösningen på alla världsproblem!
 
Sv: Fattar inte varför =S

Det är Gunnar som sätter upp reglerna. Här är länken till de: http://www.bukefalos.com/f/faq.php?faq=vb_faq
Där står inget om att endast hästintresserade får regga sig (men en snygg rad om att man ska följa netikett). Jag tvivlar på att Gunnar tänker lägga till att endast hästintresserade bör regga sig, men du kan ju be honom här i tråden.
 
Sv: Fattar inte varför =S

Men det är ju typ bara du och några fler som har svarat. Och dom flesta som har svarat är ju ejhästmänniskor.
Nu kommer ju typ inga fler hitta hit eftersom den blev flyttad.
 
Sv: Fattar inte varför =S

Lite OT men "chilla" är så 3 år sedan :crazy:
 
Sv: Fattar inte varför =S

Jag tycker den passar bättre på ÄU.
 
Sv: Fattar inte varför =S

Jag såg vad du skrev innan du raderade.
 
Sv: Fattar inte varför =S

De första 48 inläggen skrevs av följande individer:
Classique 17
Bonzaij 6
Inglorion 5
eyz 5
Kexchoklad 3
HumleDumle 3
Sedna 2
Kaka 2
AlmetosDon 1
JoJimbo 1
milly 1
bubbel 1
Lamborghini 1
ullo 1

Jag skulle gissa att av de 14 personerna så är det två som inte är hästintresserade och tre-fyra som inte är aktiva längre.
 
Sv: Fattar inte varför =S

Ja, och det är sååå 2006 att vara emot alla och inte bara vara nöjd med läget.
 
Sv: Fattar inte varför =S

Alltså, ursäkta, men vad har du emot icke hästintresserade personer? Umgås du bara med hästintresserade? Får bara hästintresserade prata med dej? Är alla i din familj hästintresserade? Om inte, hur går det då? Går du i en skola med bara hästintresserade?
 
Sv: Fattar inte varför =S

ÄU: "Lite friare icke hästrelaterade diskussioner för äldre ungdom från 18 år till och med 24 år."

Bukehjälp: "Här kan du lämna synpunkter, fråga, svara, tipsa och hjälpa andra användare med sådant som har med Bukefalos.com att göra."

Jag kan då omöjligen förstå hur du kan tycka att den här tråden, som uppenbarligen handlar om synpunkter om Bukefalos, skulle passa bättre på ÄU.
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 519
Senast: Juli0a
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 187
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var till psykologen idag igen. Ofta känns det inte alls bra när jag åker därifrån. Idag kände jag mig frustrerad och irriterad. Det...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
8 366
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
24 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Lädervård
  • Servering på tävlingar
  • Älgflugor

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp