Bukefalos 28 år!

Fattar inte varför =S

Sv: Fattar inte varför =S

Nu måste jag dra till pållarna så jag hinner inte snacka mer med er som har hela dagen på er. Sorry. Loggar kanske in om några dagar få se.
 
Sv: Fattar inte varför =S

Hur många trådar är extremt nödvändiga då? Vad tänker du med?
Alldeles ypperligt är det ju verkligen inte. :crazy:

Vilken totalt snevriden uppfattning om internetforum du måste ha :crazy:


Ja, det är ett alldeles ypperligt forum för många som inte är intresserade av hästar. Har tillbringat många år på internet och varit medlem på ett X antal forum varav Bukefalos är klart den bästa. Det gäller layouten, diskussionsmässigt, att den är på svenska etc. Det gör den till ett fantastiskt bra forum. That's it.

Som du kanske har märkt finns det just olika forum här för dem som inte är hästintresserade. Kanske är mer inriktad på hund eller katt istället, och då finns det avdelningar att "hänga på". :smirk:

Alltså sorry, men jag anser att detta är en korkad tråd. Om du finner det så otroligt störande så se dig om efter ett annat ställe att hänga på.
 
Sv: Fattar inte varför =S

Amagaaaddd!
Att gnälla på saker man inte vet något om är sååå 60 år sedan :crazy:
 
Sv: Fattar inte varför =S

Och att försöka stänga ute personer för tycke och tänke var så 1939-45.
 
Sv: Fattar inte varför =S

Jag tycker inte att det är rätt att en inbiten hästmänniska ska lämna ett stort hästforum för att det var många ej hästintresserade där...
Det är vell deras problem då, om de vill beblanda sig med all hästlukt... Jag själv är på andra forum, som i huvudsak inte jag har så stort intresse av, men finns ändå lite matnyttigt där...

Här finns det ju så många andra kategorier, som hund, katt, datorer mm så Buke är ju väldigt stort forum... Jag har kompisar som blivit chockade över storleken...
 
Sv: Fattar inte varför =S

Du får ursäkta, men jag får verkligen inte ihop din mening.
 
Sv: Fattar inte varför =S

*kl*

Jag förstår verkligen inte vad som finns att reta upp sig på hos de 3% (eller hur få det nu är) som inte är hästintresserade? :confused:

Jag har inte häst och rider inte (längre) men är kvar på buke för att jag gillar folket, här kan man snacka om ALLT mellan himmel och jord, stämningen är mycket bra om man jämför med andra forum, men främst för att jag får/fått så mycket bra feedback från "hundfolket" på buke.

Åker jag ut nu... :cry:

;)
 
Sv: Fattar inte varför =S

Nej folket!

Nu slutar vi mata TROLLET!

(inte du, skogstrollet - du är fortfarande söt och snäll ;))
 
Sv: Fattar inte varför =S

Så länge solen är nere springer trollet fritt.... :devil:

Nattkostymen

Cave%20Troll%20Final%20Small.jpg
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 539
Senast: Juli0a
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 187
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var till psykologen idag igen. Ofta känns det inte alls bra när jag åker därifrån. Idag kände jag mig frustrerad och irriterad. Det...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
8 366
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
24 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp