Bukefalos 28 år!

J

jagjosefine

Kan inte någon förklara för mig hur man lägger upp filmer? Det står ingenting om hur man gör det i dom nålade trådarna!
 
Sv: Filmer

Använd då sökfunktionen och sök i forumet. Jag gjorde en snabb sökning i forumet och fick 33 träffar :angel:

Finns inte svaret (jag vet att frågan finns ett otal gånger) så är det nog så att ingen här kan svara på din fråga.

Eller sök på internet, det finns ett flertal sidor på svenska som talar om hur man ska göra.
 
Sv: Filmer

Tack för hjälpen!
Men det måste ju vara några som vet här på buke eftersom det är flera som har lagt upp filmer och filmlipp i olika trådar
 

Liknande trådar

Tjatter Har du någon film som du har sett för länge sedan men glömt bort och nästan trott att du har drömt den. Jag börjar. Hjälp! Jag är en...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 922
Senast: alazzi
·
Kultur Söker tips på dokumentärer och filmer som handlar om udda saker. * Sekter * Ufon * Platt jord * Utomjordingar som tar över världen *...
Svar
5
· Visningar
404
Senast: Entourage
·
Fritid Min dotter fyller 13 år på lördag och hon önskar en hemmabio kväll med hela familjen. Hon vill helst se en skräckfilm säger hon men med...
2
Svar
33
· Visningar
1 259
Senast: Sel
·
Övr. Djur På facebook har jag sett att ett antal filmer delas i olika grupper. Filmerna handlar om en familj som har två stora ormar och de visar...
Svar
14
· Visningar
1 210
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp