Filmrepliker du älskar!

"Dodge this." - Trinity från Matrix
7N6Dl3.gif
 
"The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem. Do you understand?"

"I got a jar of dirt, and guess whats inside it!"

“My life amounts to no more than one drop in a limitless ocean. Yet what is any ocean, but a multitude of drops?”

"Full kaninfart framåt!"

Samt typ en miljon mer. Men just de där citaten går rätt varma
 
"Everywhere we go -Everywhere we go-, people wanna know -people wanna know-, who we are -who we are-, so we tell them -so we tell them- We Are The Titans! -We Are The Titans!- The Mighty Mighty Titans! -The Mighty Mighty Titans!..."

och "left side, strong side!" sista (tror jag?) gången det sägs i filmen :cry::heart

ÄLSKAR den filmen!
 

Liknande trådar

Fritid Hej! Minns en film jag såg när jag var yngre men som jag verkligen inte kan hitta och minns inte namnet, kanske någon känner igen den...
Svar
8
· Visningar
1 474
Senast: Milene
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 832
Senast: Twihard
·
Relationer Behöver lite råd. Svaret är säkert självklart för dom som inte sitter mitt i det sas men för mig är det inte lika självklart. Jag är...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 087
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 001

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp