Bukefalos 28 år!

Fina mys/hemmakläder

Jag har alltid klänning och tjockare strumpbyxor i bomull hemma :) Klänningarna är i skatermodell så de sitter löst och skönt, typ såhär:
f85260983d96f27b430927d87da9653b.jpg


.. Sen blev jag också känd som den enda som någonsin gått runt i blommig klänning på Tarfalas fjällstation :D
Jättefin! :love: Vet du var denna kommer ifrån eller är den direkt från google? :D
 
Långärmade tunna tröjor och träningstights :love: Bor i stort sett i de kläderna under höst och vinter. Har även det som "underställ" när jag ska till stallet och inte utföra något en blir svettig av.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min hund mår verkligen inte bra av värme. Inga promenader, ens, under varmaste tiden på dygnet, får ta igen det hela sent på kvällen och...
Svar
10
· Visningar
5 939
Senast: Berin
·
M
Hästvård Min dotter och jag har precis ( 14 dgr sedan) tagit hem en kamrat! Blivit fodervärdar. Kamraten är en gammal Nordsvensk-gubbe, hur mysig...
Svar
3
· Visningar
1 229
Senast: matador
·
Övr. Barn Ja, det skulle jag vilja med Elins farmor! Himmel, den ena farmodern är värre än den andra!!!! Jag trodde inte att någon kunde vara...
43 44 45
Svar
892
· Visningar
75 245
Senast: Enya
·
Utrustning Jag börjar bli äldre (30 nu) och har totalt hållit med hästar och i stall i drygt 20 år. När jag var yngre var det mycket viktigt för...
Svar
9
· Visningar
3 660
Senast: jennis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp