Bukefalos 28 år!

Fina mys/hemmakläder

Mjukisbyxor och/eller leggins är det bästa som finns! :bow: Det är typ det enda jag har på mig (förutom jobbkläder). Det verkar iaf vara det enda jag shoppar...
Senaste köpet:
pan402-sweatpants-super-1_4.jpg


Och Adidas har massa fina tights :love:
Åh, jag är såååå sugen på dom mjukisarna från Fila, men som student är det inte riktigt ok att köpa mjukisbyxor för 700....

För att tillföra något till tråden: Jag kör på tights i roliga mönster när jag inte har mjukisar, har en blandad kompott från bla hm och adidas :)
 
Tips på bra material när man har pälsbollar hemma? :D

Har ett par mjukisar från Puma som jag har oftast, de är jättebra. De är snygga och dessutom väldigt lätta att avhåra - men på överkroppen är det svårare. Tycker alla tröjor är så svåra att få bort hår från tyvärr.
 
Kanske ett par lite mer dressade byxor? Jag har ett par från H&M och ett par från Lindex. Funkar lika bra till fest som hemmamys. Snygga och sköna!

Ungefär såhär kan de se ut

75315900001.jpg
 
Kanske ett par lite mer dressade byxor? Jag har ett par från H&M och ett par från Lindex. Funkar lika bra till fest som hemmamys. Snygga och sköna!

Ungefär såhär kan de se ut

75315900001.jpg

Håller med om dressade mjukisar! Jag har sådana av olika modeller, från ganska typiska "kostymbyxor" till rejält utsvängda palazzo- eller jazzbyxor. har haft dem i ALLA sammanhang verkligen... från att vara sjuk hemma till att gå på nattklubb. Weekday är the place om man gillar mer fashionabla palazzos, men monki har många av det mysigare slaget. (som ändå funkar om man vill vara bekväm på dansgolvet:angel:)

gällande tröjor tycker jag att polos är perfekta om man vill mysa, men inte känna sig som en slusk. (Perfekt att kunna dra upp kragen över halva ansiktet om man känner sig lite skruttig :o)
 
Puttar upp tråden då jag behöver köpa nya hemmakläder.
Fler som har bilder att lägga ut? :)

Förutom det setet jag tipsade om tidigare (har inte grävt så djupt i plånboken ännu) så har jag ett par uppsättningar liknande Juicy Couture som jag ofta matchar likadant som på bilden, d v s med ballerina och kanske en väst över. Skönt när det bara är ett kort ärende men ändå klätt.

juicy-couture-weathered-stone-original-zip-hoodie-and-flared-leg-pants-product-1-2315765-480882973.jpeg
 
Förutom det setet jag tipsade om tidigare (har inte grävt så djupt i plånboken ännu) så har jag ett par uppsättningar liknande Juicy Couture som jag ofta matchar likadant som på bilden, d v s med ballerina och kanske en väst över. Skönt när det bara är ett kort ärende men ändå klätt.

juicy-couture-weathered-stone-original-zip-hoodie-and-flared-leg-pants-product-1-2315765-480882973.jpeg
Både dessa och de du tipsat om innan är jättefina. :)
Har inte bestämt hur mycket jag vill lägga på hemmakläder, men troligen inte allt för mycket.
Men å andra sidan vill jag inte ha något som ser halvsunkigt ut utan vettig passform.
 
@tigerflicka: Kolla på sport/friluftsmärken som Patagonia, Mountain Hardwear, Kari Traa, Houdini mfl som har casual-kläder också. Jag har flera byxor från Patagonia, Houdini och Mountain Hardwear som är jättemysiga men ändå är helt ok att åka till affären i.

Prana är också ett märke som har mysiga kläder.
 
Både dessa och de du tipsat om innan är jättefina. :)
Har inte bestämt hur mycket jag vill lägga på hemmakläder, men troligen inte allt för mycket.
Men å andra sidan vill jag inte ha något som ser halvsunkigt ut utan vettig passform.

Det finns billigare alternativ, om man letar. Dock blir det lättare att leta om man vet ungefär vad man jagar :D

Jag tycker du kommer långt med att färgmatcha en smula. Och sedan hitta modeller som funkar bra.
 
Jag har alltid klänning och tjockare strumpbyxor i bomull hemma :) Klänningarna är i skatermodell så de sitter löst och skönt, typ såhär:
f85260983d96f27b430927d87da9653b.jpg


.. Sen blev jag också känd som den enda som någonsin gått runt i blommig klänning på Tarfalas fjällstation :D
 
Jag har alltid klänning och tjockare strumpbyxor i bomull hemma :) Klänningarna är i skatermodell så de sitter löst och skönt, typ såhär:
f85260983d96f27b430927d87da9653b.jpg


.. Sen blev jag också känd som den enda som någonsin gått runt i blommig klänning på Tarfalas fjällstation :D
Klänning is da shit! Finns inget som är så bekvämt.
 
Mjukisbyxor och/eller leggins är det bästa som finns! :bow: Det är typ det enda jag har på mig (förutom jobbkläder). Det verkar iaf vara det enda jag shoppar...
Senaste köpet:


Och Adidas har massa fina tights :love:

AD121A06J-T11@8.jpg


Varför beställda jag aldrig dessa fantastiska tights (och tröjan med för den delen..)?????? :arghh:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min hund mår verkligen inte bra av värme. Inga promenader, ens, under varmaste tiden på dygnet, får ta igen det hela sent på kvällen och...
Svar
10
· Visningar
5 939
Senast: Berin
·
M
Hästvård Min dotter och jag har precis ( 14 dgr sedan) tagit hem en kamrat! Blivit fodervärdar. Kamraten är en gammal Nordsvensk-gubbe, hur mysig...
Svar
3
· Visningar
1 229
Senast: matador
·
Övr. Barn Ja, det skulle jag vilja med Elins farmor! Himmel, den ena farmodern är värre än den andra!!!! Jag trodde inte att någon kunde vara...
43 44 45
Svar
892
· Visningar
75 245
Senast: Enya
·
Utrustning Jag börjar bli äldre (30 nu) och har totalt hållit med hästar och i stall i drygt 20 år. När jag var yngre var det mycket viktigt för...
Svar
9
· Visningar
3 660
Senast: jennis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp