Bukefalos 28 år!

Fixa BrÖsten Efter Graviditet?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Fixa BrÖsten Efter Graviditet?

Snyggt slutord från ika77, tack för det.

I övrigt verkar diskussionen gå på tomgång och när ironi tas till som försvar så får jag nog och låser tråden. Diskuterar gör man med argument, och man ska visa respekt för personen, även om man inte är ense om dess åsikter.

Om någon vill fortsätta diskutera ämnet, utan personliga antydningar om typer och sånt, så föreslår jag att den startar en ny tråd på Senior. Den här tråden har iaf haft noll att göra med något av ämnena barn, föräldraskap eller graviditet under de senaste sidorna.


/moderatorn
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej på er, I väntan på att veterinären ska ringa upp så lägger jag upp en tråd här i hopp om att någon kan ge mig lite råd. Bakgrund...
Svar
4
· Visningar
950
Senast: netschjen
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 224
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 397
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 234
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp