Bukefalos 28 år!

Fjordhästavel 2009

Sv: Fjordhästavel 2009

Nu måste vi börja tråden med lite fölbilder tycker jag, så kom igen!
 
Sv: Fjordhästavel 2009

Du som är så bra på att påminna folk om en ny tråd, kan du inte göra det ? :angel:

Jag bara misslyckas :rofl:
 
Sv: Fjordhästavel 2009

Ska väl kanske gå att ordna, om jag får lite hjälp har ju Kitty kvar men vet inte hur länge beror på ultraljudet senare i dag.

Annars finns kort på föl i vårt galleri på http://pettersborg.zoomin.se
Ska ut och förbereda inför ultraljudet nu ha det gott!
 
Sv: Fjordhästavel 2009

Pja, eftersom ingen annna lägger in fölbilder, så kommer Ala igen. För visst tål hon att tittas på?



Lilla stumpan vad jag längtar att träffa henne. Vi åker nog nästa söndag om allt flyter och då, då mina vänner kommer en BILDBOMB värd namnet! ;)
 
Sv: Fjordhästavel 2009

Hittade just en annons på Minos 224, synd man inte har råd och tid med så många pållar... Han är lite läcker tycker jag!
 
Sv: Fjordhästavel 2009

Jaså? till salu alltså?

Hmm, försöker komma ihåg vem han är....
 
Sv: Fjordhästavel 2009

Minos 224 är e. Botvid u. Mitra (Furubäcks Seger - Sindarve Tuff - Vilgot). Han är premierad AB (ext.), 140 cm hög och har fått tio avkommor till och med 2007.
 
Sv: Fjordhästavel 2009

Tack för infon! ;) Nu kom jag på vem det var! Svårt att få bilden i huvet ibland ;)
 
Sv: Fjordhästavel 2009

Ljossa: Minos är inte rödblakk, men har väldigt vit man och kan tas som röd. Ala är ju nästan lika söt som Diva;)
Mumin: Jag har fortfarande inte fått katalogen, ska ev åka och titta på lördag och då är det ju kul att kolla lite innan (vi har ju ej prem förräns 29).
Ljulius jag ska försöka att lägga in bilder! annars får Ljossa hjälpa mej igen;););)
 
Sv: Fjordhästavel 2009

Skumt, den borde ju komma nu, eftersom min var eftersänd så har den ju varit på väg några dar... tur för den som adresserade den att det inte var längre sen jag flyttade utan att jag fortfarande ens har eftersändning, annars hade det inte blivit någon katalog alls... :crazy:
Precis som du säger, man vill ju veta vilka hästar som ska vara med vare sig man ska visa eller ej :)
 
Sv: Fjordhästavel 2009

Resultat på ultraljud i dag : Nina 3134 dräktig med Melvin 256:D
Timma 24-05-1096 dräktig med Brynje 218:love:
Lyndi 3056 Tyvärr ej dräktig med Melvin 256:cry:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
474
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
343
Senast: Sharpless
·
Övr. Katt Min nuvarande kattfröken börjar bli till åren och jag börjar överväga att flytta från landet och bli stadsbo, så jag börjar så smått...
2
Svar
24
· Visningar
652
Senast: MJLee
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
3 086
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp