Bukefalos 28 år!

Fjortissvar

Sv: Fjortissvar

Ett stort problem tycker jag är att det spårat ur generellt igen, ett tag var det bättre uppstyrt men nu håller sig inte trådarna till rätt sida. För att hitta något relevant på islandssidan får man scrolla bort 75% tex. Och fjortisarna tillåts härja hur som helst på vuxensidorna vilket gör att poängen med dessa försvinner.
 
Sv: Fjortissvar

Var är moderatorerna i den här tråden? Kan de inte förklara för oss om det är nya slappare direktiv som råder? Jag tror sajten skulle vinna stort på att vara hårdare modererad, ifall den ska fungera som kunskapsbank och inte bara fritids för okunniga glin.
 
Sv: Fjortissvar

Silverkedjan skrev:
ifall den ska fungera som kunskapsbank och inte bara fritids för okunniga glin.

Ha det var det bästa, snälla lägg in den meningen på ÄU eller gnägg :devil:
 
Sv: Fjortissvar

hmm, kan hålla med om att det blir lite störigt, men samtidigt tycker jag att alla kan få komma till tals. Att komma från ämnet kan man ju helt klart försöka moderera, man kan ju t ex själv be dem som glider ifrån om att hålla sig till sakfrågan, det brukar fungera....

Men råd som är fjortisaktiga osv, det kan man inte göra något åt, så är det alltid, man får bra och dåliga tips, sålla får man göra själv..

Jag är inte säker på att jag tycker moderatorerna ska vara hårdare, det är så lätt det blir en massa rättvise diskussioner typ, "Hon sa si" och "jag sa så", varför togs mitt inlägg bort men inte hennes???

Dessa typer av diskussioner har det varit så mycket av här och jag tycker det är så skönt att slippa det....
 
Sv: Fjortissvar

:rofl: Kanske lika bra att låta dem hållas.Lär iaf inte få bort såna inlägg, om folk inte slutar gå igenom tonåren eller barndomen förstås :smirk:
 
Sv: Fjortissvar

Jag kan inte se den??? :cry: Kommer till nåt konstigt om saknad behörighet.
Vad heter den???

// Åsa
 
Sv: Fjortissvar

ha ha, den har blivit borttagen, det är därför, jag hann inte heller läsa den ;)
 
Sv: Fjortissvar

Kan inte annat hålla med än om att det är helt fullt med fjortis svar på den här sidan! Men sen så sa min kompis att alla som hänger på buke har någon sorts problem, många har psysiska andra har inga kompisar så dom hänger här och dom få killarna som hänger här är bara ute efter att få tjejer...Och när jag tänker efter så kan det mycket väl stämma men visst, det finns nog några få som är "vanliga" här men inte många!
 
Sv: Fjortissvar

Vad har du för problem då :)

Självklart finns det alla möjliga typer av människor här precis som i verkliga livet. Sedan kanske de med mera tid, så som sjukskrivna, ungdomar och andra med mer tid över syns lite mer eftersom de säkert har mer tid över att skriva.
 
Sv: Fjortissvar

Panter skrev:
Kan inte annat hålla med än om att det är helt fullt med fjortis svar på den här sidan! Men sen så sa min kompis att alla som hänger på buke har någon sorts problem, många har psysiska andra har inga kompisar så dom hänger här och dom få killarna som hänger här är bara ute efter att få tjejer...Och när jag tänker efter så kan det mycket väl stämma men visst, det finns nog några få som är "vanliga" här men inte många!
:rofl: :rofl: :rofl:
Vilken kategori passar du o din kompis in på då? :angel:
 
Sv: Fjortissvar

Haha, det var bara en teori! Vi tillhör nog dom som är normala :angel:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp