Födda 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bilder på mina hingstapojkar födda 2015
Måns
18275166_1317932561626727_1841754864227014447_n.jpg


Texas

18342655_1317932568293393_5356517948577515725_n.jpg
 
@cirkus Jättefina! Och vad maffig Måns har blivit! :love: Var det så att du tänkte behålla och visa honom som hingst?

Det hade jag gjort om han hade kunnat bli godkänd - tyvärr så har han okänd stam i tredje led så det går inte. Alla som går där är extremt musklade - inte så konstigt eftersom de leker, äter och vilar precis hela tiden.
 
Just ja! Jag fick fakturan för levande fölavgiften för Love igår.. Och som sista betalningsdag står det " snarast"
Hur ska man tolka det? :P Snarast som igår eller 10 dagar eller 30 dagar? Har aldrig fått en faktura där sista betalningsdag är snarast..


Försäkrade Love igår också =)

Som att man betalar samma dag eller någon dag efter att man fått fakturan :)

Två år försent :o:D
 
Takk :D

Mammahest er ikke så stor, ca 163 cm, så det var litt spennende hva det skulle bli med Diarado som pappa, siden han kan gi litt forskjellig storlek. Men denne må jo bli større enn sin mamma :) Nå er hun drektig med Diero Lux N, så vi får se hva det blir :D


Kul med Diero, han är pappa till min och jag är supernöjd med min!
 
@alethe Min hoppas jag blir d-ponny, är 135 ca nu. Min förra unghäst var 142 som tvååring, slutade på 151-152. :)

Har flyttat hem min från lösdriften nu. Kommer fortfarande gå på lösdrift hoppas jag men ett stenkast hemifrån. Tagit flytten bra, snäll att lasta och helt cool på nya stället. I sommar blir det tömkörning och promenader! Varit ute i töm två gånger utan större problem. Ska försöka få ut någon bild
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: Görel
·
Avel Går i valet och kvalet om avelsstoet ska betäckas efter att årets föl har fötts, eller om hon ska få gå tom ett år. Rent ekonomiskt är...
Svar
5
· Visningar
733
Senast: Ramona
·
Avel Som rubriken lyder. Varför är det så? Jag tittade på lite statistik på en ridponnyhingst under "betäckningar", och där finns fölen som...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: Ketrawzc
·
Avel Här blir det inga föl i år, så får njuta av alla era fölbilder och se fram mot nästa år :) Tänker att det finns fler som jag, som...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
32 060

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp