Foder häst- får ingen kontakt med ägaren.

@Lobelia det jag avsåg med påståendet var att skulle ägaren dyka upp sedan trots att den enligt rapport varit "okontaktbar" osv enligt FV och åberopa att hästen sålts i andra hand osv, så skulle det nog inte vara särskilt troligt lättlöst utifrån att ngn annan tekniskt sett är ägaren till hästen, och det hela hade gått till rätten tveklöst, med väldigt många komplicerade turer i sammanhanget. och som du själv skriver - inte särskilt aktuellt i detta fallet som diskuteras oavsett, därav kommentaren.
 

Liknande trådar

Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 388
Senast: kubikmeter
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 658
Senast: Lhas
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
763
Senast: Lutten
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 282
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp