Foderfråga matrester

Min med. Därför äter jag alltid superfort.... :D Stressande med en hund som sitter och GLOR när man äter... ;)
Och drägglar en stor, hal pöl på golvet nedanför köksbordet..... Min kan dessutom lägga huvudet PÅ bordet och det är inte så kul när dräggelpölen flyter intill min tallrik.....
 
Vissa saker typ kokta eller råa grönsaker, potatis, lite pasta, ris. Lite potatismos kanske. Tycker inte om att ge ens lite av kryddad eller stekt mat till exempel.
Sedan får han och katterna dela på renset som blir över när man putsat rått kött.
Han äter färskfoder till vardags.
 
Våra hundar har plockat morötter, labben är noga upplärd av lagotton :meh:. Förra året fick jag typ 10 små morötter själv, resten hamnade i labbens mage :p.

Opererade ut en bit av en rå färskpotatis ur en labbes tunntarm en gång. Den hunden gick och plockade själv ur potatislandet men måste haft en extrem otur att en bit inte bröts ner utan fastnade. Både jag och sköterskan var väldigt förvånade när vi såg vad det var.
Jävligt dyr potatis blev det :p
 
Opererade ut en bit av en rå färskpotatis ur en labbes tunntarm en gång. Den hunden gick och plockade själv ur potatislandet men måste haft en extrem otur att en bit inte bröts ner utan fastnade. Både jag och sköterskan var väldigt förvånade när vi såg vad det var.
Jävligt dyr potatis blev det :p
Man upphör aldrig att förvånas :p Dumma djur.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp