Bukefalos 28 år!

Födda: 2007

Sv: Födda: 2007

FengurLaugar - Just ja! Några ord om baucher-bettet föresten? Är ni nöjda, hur tycker du att det fungerar? jag har just beställt ett. Nyfiken på vad damen tycker om det.
 
Sv: Födda: 2007

Mycket nöjda, både jag och Laukur! :-) Han blev mycket lugnare i formen och kastar inte huvudet upp och ner vid vissa tygeltag längre. Så min teori om att han behövde mer stadighet stämde! Får tyvärr inte tävla på det så jag ska köpa ett tredelat med fasta ringar att variera med och tävla på :-)
 

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Halkade i trappen förra veckan och skadade knät. Läkarens utlåtande blev skada på inre menisken. Har en tid för mrt röntgen på måndag...
Svar
6
· Visningar
367
Senast: Bulldoozer
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
4
· Visningar
801
Senast: jemeni
·
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
2 388
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp