Föl födda 2010

Sv: Föl födda 2010

She`s Got The Look "Sandy" har nu blivit hela fem månader och en dag gammal:D dagen till äga fick hon komma in en sväng från betet och fick en alldeles egen box. Där har hon stått två gånger under dagen 45-75minuter helt utan problem. Både mammahäst och Sandy har varit helt avslappnade och lugna. Inte en endaste gnäggning utan de intog viloställning direkt.

24Juli017.jpg

24Juli013.jpg

24Juli030.jpg

24Juli005.jpg
 
Sv: Föl födda 2010

Hur går det för alla era fölisar?

Mitt stoföl är nu helt avvnad sedan tre dagar utan problem och hon går ihop med Phigalle som tar så väl han dom henne.Riktigt roligt att se. På ålderns höst (snart 7 månader gammal) har vi nu insett att hon är stickelhårig och dte är riktigt vackert och personligt på denne underbara tjej.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej. Jag har ett föl som är 15 dagar gammalt idag. Hon föddes med fölsjuka och vi har varit på Ultuna och spolat leder osv när hon va 3...
Svar
1
· Visningar
675
Avel Mitt sto ska föla månadsskiftet juni/juli och jobbar på logistiken nu. Är bara ett dräktigt sto på gården så vill ta in ett till så...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Mia_R
·
Avel Jag gör ett försök för att se om det möjligtvis finns någon annan som har erfarenhet av detta. Ett litet frieser hingstföl föddes idag...
2
Svar
28
· Visningar
7 270
Senast: palle
·
  • Artikel
Hästnyheter OS-finalisten i fälttävlan, Pandora Emm xx, har fått sitt första föl. I morse föddes ett brunt hingstföl e Click and Cash hos familjen...
Svar
0
· Visningar
681
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp