Fölen -14, bildtråden.

via

Trådstartare
Här kommer tråden där vi kan uppdatera med bilder på fölen allteftersom de växer.
 
Sv: Fölen -14, bildtråden.

Vårt stoföl e: Chocolatier u: Vanity Ås är nu en vecka gammal och går under arbetsnamnet Alfas Joli. (= Hon får heta det om vi inte kommer på något som vi gillar bättre.)
Så här ser hon ut för dagen:



 
luna_16dagar_head_redig1-807x1024.jpg

Stoföl efter Turbo Sund & Västerbo Divine

Fler bilder finns här: Stoföl 2014-03-31
 
Här kommer lite nya bilder på fölen. Först Jolie som nu är tre veckor:




 
Alfas Jackie e: The Best Madrik u: Hillary Clinton är en vecka gammal och ser ut så här:




På den här bilden är hon två dagar gammal:
 
Alfas Jackie, ett litet muskelpaket precis som Hillary Clintons avkommor brukar vara.
 
@via , tack så mkt , ja hon e så söt, men har ett ordentligt humör, men det är mot stoet ;) . Du har så fina fölisar och ston, men vilken raket det verkar vara I Jackie :up:
 
  • Gilla
Reactions: via

Liknande trådar

  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
1
· Visningar
424
Senast: Roheryn
·
  • Artikel
Hästnyheter Ett säkert vårtecken är när årets första föl i russflocken på Lojsta hed, Gotland, kommer till världen. Den 24 april föddes ett litet...
Svar
0
· Visningar
131
Senast: Gunnar
·
Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
742
Senast: Nikan
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp