Bukefalos 28 år!

Föltråden 08

Sv: Föltråden 08

Oh my vilken läckerbit! :d:love:
Vad har han för stam? Kommer du tävla honom? Och var har du fått tag på honom? :D
Blir det palomino om man korsar en cremello med en fux? Finns det ingen chans att det blir en cremello?
Många frågor, haha (och ursäkta att jag inte håller mig riktigt till ämnet) :angel:
 
Sv: Föltråden 08

En sån har vi i stallet också vanligtvis men nu är han ute på foder en tid. En 6 årig valack efter Dudes Muddy Boots :)
 
Sv: Föltråden 08

Det blir palomino på fux och palomino/buckskin på brun/svart. För att få en cremello krävs det att stoet är Pal eller bucks, då har du 50% chans.
Han har reining stam: Aladdin Cody, Joe Cody (på båda sidorna),Rebel Cause, Poco Bueno. Gammal stam då hans far är 27 år (wiescamp, fundation)

Ja, han ska tävlas....nyligen inriden (nov-Jan 07-08)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Föltråden 08

Om det blir avel i framtiden så har du ett sto som väntar! :angel: (Hon är ju bara 1 år så det får bli om några år):D
 
Sv: Föltråden 08

Är de Clean my boots kanske, han är efter Dudes Muddy Boots
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Föltråden 08

Lyckan465.jpg


Lyckan495.jpg


Bilder från i sommras, han va 2 år.
Där är han ju:bump::banana: Det ska bli kul att se vad som kommer ut från honom det är väl nära nu, varför håller hon på sig:confused:
 
Sv: Föltråden 08

Vår kärring efter Frekles Flit Bar är beräknad att kläcka i mitten av april och pappa till bebisen är Docs Brilliant Son, kosse/reiningstam..:D
 
Sv: Föltråden 08

Ja, jag vet inte varför hon inte kan klämma ur sig bebisen nå´n gång :confused: är ju nyfiken så jag tror jag spricker :d

Så här ser tjockisarna ut båda två....bilderna är tagna nu 19/2 :bump:

Luckysjuvermage025-1.jpg


Damen som gått över :devil:

Luckysjuvermage039.jpg


Beräknad 27/4 :banana:
 
Sv: Föltråden 08

väntar några i år också, har inte riktigt kläm på dagarna :angel:

troligen slutet maj, fux (är jag lovad) e poco sugarnic
troligen slutet juli, svart (har jag beställt i alla fall...) e wheeling eldorado.

har "pratat" lite med tredje mamman, och hon säger att hon resorberat, så det blir ombetäckning i år....
 
Sv: Föltråden 08

Britta var det så hon fick heta tillslut? Hehe

mitt förslag annars var Dont Dress this Kid
 

Liknande trådar

Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 508
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 648
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 493
Senast: Hazel
·
Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 237
Senast: Jerseyite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp