Bukefalos 28 år!

Fönster i hästtransport

jamman

Trådstartare
Jag har blivit erbjuden att köpa ett sadelskåp som man sätter fram på transporten.
Nu är det som så att det finns bara ett fönster och det är fram och det kommer att hamna bakom skåpet.
Var kan man få tag på fönster att sätta dit själv?
Det ska helst vara öppningsbart och inte alltför dyrt.
Tänkte fjäska för gubben så kanske han hjälper mej med att fixa dit nya fönster.
Ska man ha ett fönster på varje sida uppe i framkant eller räcker det att ha bara ett fönster t.ex. ovanför skötardörren?
Tacksam för era erfarenheter och ideèr......
 
Att sätta dit ett nytt fönster är nog något man INTE ska göra själv :crazy:
 
Vaffö då??
Har du dåliga erfarenheter av det?
Jag har hittat en sida på internet som säljer fönster till transporter, kostar ca 1000-lappen för ett litet öppningsbart fönster. Hoppas kunna få tag på ett billigare.
 
Ingen erfarenhet, nej. Men det låter bara riskabelt i mina öron.
Iofs så tror jag ju att min häst ska få brännskador av att lindorna sitter för hårt/löst också, men vafan... :angel: ;) :o
 
Okej,tack ändå ;).
Finns det någon som har satt in ett fönster i transporten???
Jag antar att man måste ha ett fönster i allafall,eller....?
Det finns ju lyse i transporten så becksvart blir det ju inte.
Men jag VILL HA,VILL HA,VILL HA ett öppningsbart fönster!
HJÄLP!!!!!!!!!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Börjar bli lite trött på hästägare om jag ska vara helt ärlig. De ska ha sin häst, de ska ha sin stallplats som ska ge full service (och...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 877
Senast: Zamira
·
Avel Jag har ägnat helgen åt att jaga rätt på en simpel övervakningskamera som fungerar de c:a 60 metrarna jag har mellan mitt hus och...
Svar
7
· Visningar
2 116
Senast: Trevita
·
Träning Egentligen skulle jag komma med en löshopningsrapport. Hästen har hoppat, ca 1 meter. Dock inte på löshoppningen. Vi kom aldrig så...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
12 637
Senast: Tarantino
·
Utrustning Jag har en gammal Boj Stabilo hemma, som förvisso fungerar utmärkt att köra med, men som har väldigt dålig ventilation. Nu undrar jag...
Svar
4
· Visningar
2 655
Senast: Liten_men_tuff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp