Bukefalos 28 år!

för gammal??

Sv: för gammal??

själv har jag.. enkelmanad lejonhuvad kanin, rexkaniner, dvärgvädurar, franska vädurar, belgiska jättar och några lejonhuvade teddysar plus dubbelmanad lejonhuvad! allt som allt har jag ca 35 vuxna nu.. plus ett antal ungar.. ca 50 sammanlagt med alla niner!! :o

dom minsta ungarna e 15 dagar nu.. såå söta.. den helsvarta både ser, hör och skuttar jättebra nu.. men den fläckiga e lite sen, har bara öppnat sitt högra öga jättelite men den hör och skuttar iaf.. :banana:
 
Sv: för gammal??

Veronica har hermelin och dvärgvädur =)

Hehe, jag har 8 (inkl ungar) hemma nu och tycker det är mycket. Jag har haft fler förut men föredrar faktiskt färre. Trist bara att man inte kan skaffa alla man vill ha..
 
Sv: för gammal??

Veronica har hermelin och dvärgvädur =)

Hehe, jag har 8 (inkl ungar) hemma nu och tycker det är mycket. Jag har haft fler förut men föredrar faktiskt färre. Trist bara att man inte kan skaffa alla man vill ha..

Jag tycker mina två är fullt nog om man ska hinna med dem ordentligt :D .
 
Sv: för gammal??

Mm... 3-4 st tycker jag är lagom! (vuxna då...) Det är vad jag kommer ha när ungarna är sålda.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 520
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter...
2
Svar
26
· Visningar
12 311
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Slänger ut en fråga åt en vän. Hennes tik åker iväg för parning och har hägning med hanen på dygn 12, 13, 14, 15 och sen inget intresse...
Svar
13
· Visningar
1 912
Senast: Kivina
·
Relationer Anonymt nick, för nu vet jag inte vad jag ska göra längre och behöver er hjälp att se klart på tillvaron. Jag är den lyckliga singeln...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 764
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Brukshundar och könsbunden aggressivitet
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp