Bukefalos 28 år!

"för många smileys"

astronaut

Trådstartare
Nu har det hänt två gånger irad, bara idag, att jag försökt skicka ett meddelande med envart 1 smiley, men kan inte skicka för att det står att jag har för många smileys? :confused:

Nu hängde jag inte med riktigt, är en smiley en för mkt eller va?
 
Sv: "för många smileys"

Ledsen, gjorde en snabb ändring ned till en bild per inlägg, jag har ökat upp den till 5 per inlägg nu.
 
Sv: "för många smileys"

Undrade också vad som pågick.
Hur skulle man kunna utrycka sig utan de älskade buke-smilisarna?:rofl:
 
Sv: "för många smileys"

Jo, det var det. Men som jag tolkar det ville han minska antalet och minskade för mycket första gången. Fast det kanske inte var så.
 
Sv: "för många smileys"

Jo, jag misstänkte det. ;) Fast för mig är det nog bra att det bara är fem nu då jag har en tendens att missbruka smileys. :o
 
Sv: "för många smileys"

Exakt. Det är många som gör det. Därför tycker jag att en gräns på 5 är helt okej. Men jag är inte helt säker på att alla tycker som jag;):angel:
 
Sv: "för många smileys"

Nej, det lär väl finnas en del åsikter om det. :D
Men det är så lätt att klämma in en smiley lite här och där för att förtydliga vad man menar. Tror jag lyckades med fler än tjugo än gång. Jisses vad svårt jag hade att välja vilka jag ville ha kvar och vilka som "inte behövdes". :angel:
 
Sv: "för många smileys"

Nej, det lär väl finnas en del åsikter om det. :D
Men det är så lätt att klämma in en smiley lite här och där för att förtydliga vad man menar. Tror jag lyckades med fler än tjugo än gång. Jisses vad svårt jag hade att välja vilka jag ville ha kvar och vilka som "inte behövdes". :angel:

När jag skriver fredagstråd så behöver jag faktiskt ibland använda mer än fem :cool: hur ska detta gå :cry:
 
Sv: "för många smileys"

5 räcker ju inte på långa vägar om man skriver ett långt inlägg!! :mad:

Och hur blir det när man ska citera...?

När man har citerat ett längre inlägg så har man fått ta bort smilysar i det, eller fått strunta i att lägga till själv.
 
Sv: "för många smileys"

Då gör man som man bör göra när man ska citer.

Man raderar allt utom just det man citerar :idea:

Finns liksom ingen större anledning att citera hela inlägg.
 
Sv: "för många smileys"

Självklart, men ibland kan det bli en större del av ursprungsinlägget, och den delen kan innehålla en smiley eller två, beroende på hur mycket man citerar/del, och man kan inte sitta och radera varenda smiley heller för ibland är dom tvugna att vara kvar.
 
Sv: "för många smileys"

Och alla bildtrådar! Lägg in ett par bilder och du kan inte använda någon smiley... :crazy: Ska folk börja göra ett inlägg för varje bild? Hjälp vad långa alla trådar, på Gnägg t.ex., kommer bli då!
 
Sv: "för många smileys"

Och alla bildtrådar! Lägg in ett par bilder och du kan inte använda någon smiley... :crazy: Ska folk börja göra ett inlägg för varje bild? Hjälp vad långa alla trådar, på Gnägg t.ex., kommer bli då!

Precis.
Jag brukar visserligen göra några bilder, å sen länka några bilder.
Men det blir ju konstigt om man bara ska kunna lägga in 5 bilder/smilyes.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag fick jag ett spontant infall och ringde en barndomskompis som jag inte träffat på cirka 10 år och som jag inte haft kontakt med på...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 701
Senast: Motacilla
·
Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
1 375
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 161
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp