Bukefalos 28 år!

För tjock för att reklamera byxor?

Sv: För tjock för att reklamera byxor?

Har nog blivit missförstånd om kedjan, det är en kedja men spanskt tjejnamn jag menar ;) Hade det varit GT hade jag aldrig ens försökt gå tillbaka. På Z kostar det ändå aningens mer.

Kan du inte bara skriva vilken butik det var då eller låta bli att ge "ledtrådar"...?
 
Sv: För tjock för att reklamera byxor?

Jag (med låren ihop) slet ut ett par Lee-jeans på 1 år. Konstigt att det kan vara så olika.

Det är kanske olika på hur man går eller olika på märken? Äger mina första Lee jeans nu, vi får se helt enkelt, de verkar ha väldigt tunt och stretchigt tyg, brukar ha Replay (köpte ett par sådana samtidigt så om ett år vet jag...).

Mina jeans går också sönder just mellan låren först, det brukar ta längre tid än ett år (men det är kanske inte mycket längre tid). Jag brukar också laga dem i ett par år innan de kasseras till lagmaterial och sopor.

Jag brukar ha två till fyra jeans på g samtidigt, inga andra byxor (utom ngt par finbyxor).
 
Senast ändrad:
Sv: För tjock för att reklamera byxor?

Gissade på Filippa K.

Zara skulle inte jag heller försökt lämna tillbaka till.
 
Senast ändrad:
Sv: För tjock för att reklamera byxor?

Men seriöst, är det verkligen någon som försöker reklamera ett år gamla byxor utan kvitto, när man har lår som går ihop!? Jag tror någon skojar. Kanske skall rekomendera mina vita Lexington sängkläder för jag målade akvarell i sängen övertygad om att färgen skulle gå bort med klorin. Det gjorde den inte. Ungefär lika klokt.
 
Sv: För tjock för att reklamera byxor?

Har inte riktigt koll på reglerna om vad man får skriva och inte utan tog det säkra före det osäkra. Hade dock inte tyckt att samma beteende hade varit okej på Gina heller, tycker du man får vara otrevlig för att man säljer billiga kläder?
 
Sv: För tjock för att reklamera byxor?

Om jag var expedit hade jag börjat titta efter dolda film inspelnings utrustningar för diverse tv shower.
 
Sv: För tjock för att reklamera byxor?

Och när jag tänker på det har jag säkert 10 plagg från underliga kvinno namn för knapparna ryker efter 2 användningar. Ofelbart på alla plagg. Man måste sy i alla knappar extra innan användning och nu snackar vi pengar. Det kanske är reklamerbart. Byxor, slitage i grenen efter ett år, utan kvitto? Det är på riktigt alltså?!
 
Sv: För tjock för att reklamera byxor?

Jag håller med övriga angående reklamationen. Sedan är väl Zaras personal inte känd för att vara trevlig och serviceminded tyvärr, tror inte det händer ett dugg om du tar frågan om deras bemötande till "högre ort".
 
Sv: För tjock för att reklamera byxor?

Vet du, jag tror samma om ditt. Du har skrivit få inlägg och är jätteotrevlig. Det brukar betyda troll.
 
Sv: För tjock för att reklamera byxor?

Mmmmm, jag kan säkert vara ett troll ibland men aldrig på internet och väldigt sallan ett elakt sådant. Trodde verkligen det var på skoj. Skriver sällan, men både jag och min man hade jättekul och trodde givetvis att det var ett skämt. Men om man kan reklamera slitna varor ett år efter inköp utan kvitto så kommer de flesta kedjor kursa. Vem har ett par lakan ett år utan slitage?!
 
Sv: För tjock för att reklamera byxor?

*kl*

Jag visste inte ens att det fanns en butik (kedja?) som heter Zara :o
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp