Bukefalos 28 år!

Förföljelse av användare, inte kul att läsa!

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

Louelle

Nu känner jag mig manad att göra en tråd angående detta.
Kanske kan man kalla det förföljelse av användare eller så kan man kanske till och med kalla det trakasserier, jag vet inte vad som är den rätta benämningen. Dock så är det tråkigt att se!

I flertalet forum så kan man se användare med lite udda idéer, stundtals lite halvtaskiga svar och ibland totalt felaktiga råd. Vilket självklart inte är bra!

Men nu på senaste tiden så kan jag tycka mig se att ett par olika "kompisar" hoppar på användare av detta slag.

Det hackas, påpekas gamla saker, hånas mm mm och det är dålig stil tycker jag!
Må hända att dessa är mer kunniga, vad vet jag? Men bör man verkligen sjunka till den nivån att man ska bete sig illa för att någon annan gjort det vid tidigare tillfällen?

Så fort användare av denna sort skriver ett inlägg eller startar en tråd så kommer de olika gängen och ska hacka på något! Jag tycker att det börjar gå för långt nu! Kommer hädanefter att skicka meddelande till moderator så fort jag ser något liknande oavsett vad det gäller!

Så ni som vet om er att ni trackar på andra, lägg av med det!
Behandla andra som ni själva vill bli behandlade!

För jag tror inte att det bara är jag som reagerar på dessa påhopp och tråkigheter. Tror att det finns många som tycker att det börjar gå överstyr men inte vill/vågar påpeka det av risk för att själv bli opopulär och ansatt på samma vis.

Även om jag för det mesta inte håller med den sortens användare i vad de säger så tycker jag inte att det är rätt att de behandlas taskigt och i tråd efter tråd behöva ifrågasättas om vad de sagt förut!
 
Sv: Förföljelse av användare, inte kul att läsa!

Detta är ett fenomen som händer hela tiden tyvärr. Har ju varit stora diskussioner om det vid många tillfällen också. Men jag håller med dig

*hukar mig för pajkastningen som lär komma*
 
Sv: Förföljelse av användare, inte kul att läsa!

Louelle skrev:
Kommer hädanefter att skicka meddelande till moderator så fort jag ser något liknande oavsett vad det gäller!
Du skulle bara våga, då kommer jag sättande innan du vet ordet av och då BLIR DET INTE ROLIGT ! :cool:
shady skrev:
*hukar mig för pajkastningen som lär komma*
Lägg dig inte i detta,,,,,,,,,,,,,,,,, :devil: :angel:
 
Sv: Förföljelse av användare, inte kul att läsa!

Ok, men liiite kan jag väl få vara med? Utan att kasta paj själv.
 
Sv: Förföljelse av användare, inte kul att läsa!

Jag har läst här i ganska många år nu, men först nu skaffat mig ett användarnamn...

Men tycker det är lika tråkigt varje gång det blir så som du beskriver... men det är nog något vi får "leva" med här på Bukefalos...

Men hjälps vi alla åt o håller god stämning blir allt så mycket trevligare :)
 
Sv: Förföljelse av användare, inte kul att läsa!

shady skrev:
Ok, men liiite kan jag väl få vara med? Utan att kasta paj själv.
Ja, men då måste du hålla med mig. Jag har ju alltid rätt,,,,,,,,,,,,,, :angel: :D
 
Sv: Förföljelse av användare, inte kul att läsa!

Jag håller med till fullo. Vissa här är väldigt långsinta och verkar inte ha nått bättre för sig än att haka upp sig på nån dom inte tycker om.
 
Sv: Förföljelse av användare, inte kul att läsa!

Ride on skrev:
Ja, men då måste du hålla med mig. Jag har ju alltid rätt,,,,,,,,,,,,,, :angel: :D

Nja.... det vet jag inte, men det får tiden utvisa. ;) :D
 
Sv: Förföljelse av användare, inte kul att läsa!

Hörröduru, va mena du nurå? Passa dej jääääääääävligt noga,,,,,,,, :devil:

(Ja jag vet, det ÄR dolda aggresioner från en taskig barndom. Det sa psykologen i alla fall,,,,,,,,,) :o :angel:
 
Sv: Förföljelse av användare, inte kul att läsa!

Jag ÄÄÄÄÄR glad, jag är lugn också,,,,,,,,,,,,,,,


*skriker och hoppar jämfota, högröd i ansiktet,,,,*
 
Sv: Förföljelse av användare, inte kul att läsa!

Haha, ja så kan man säga och göra en annan sak. ;) Läget är under kontroll nu då?
 
Sv: Förföljelse av användare, inte kul att läsa!

Här är läget alltid under kontroll,,,,,,,,,,,,,,,


*undrar varför grannen sprang, jag fingrade ju bara på hagelbössan* :o
 
Sv: Förföljelse av användare, inte kul att läsa!

Det finns användare här inne som har oerhört svårt att ta att alla inte tycker som dem. De lever i en liten värld där de är perfekta och aldrig gör eller har fel. Alla personligheter som finns i verkliga livet finns ju också här på buke.
 
Sv: Förföljelse av användare, inte kul att läsa!

Ride on skrev:
Du skulle bara våga, då kommer jag sättande innan du vet ordet av och då BLIR DET INTE ROLIGT !

Roade mig med att kolla in din användarprofil där du hävdar att du är född 1958.. det kan väl inte stämma..?.
 
Sv: Förföljelse av användare, inte kul att läsa!

Näe, det kan definitivt inte stämma. Det kan även vara fel kön, fel sysselsättning och en massa andra fel.
 
Sv: Förföljelse av användare, inte kul att läsa!

Vilken tur.. ett tag var jag rädd att du hade lånat ut datorn till grannungarna så mycket strunt och trams det kom ut ur den.. och det hade ju varit ansvarslöst av dig att låta dem bete sig så med din dator..
 
Sv: Förföljelse av användare, inte kul att läsa!

Barsebäcks Z'Ore skrev:
Vilken tur.. ett tag var jag rädd att du hade lånat ut datorn till grannungarna så mycket strunt och trams det kom ut ur den.. och det hade ju varit ansvarslöst av dig att låta dem bete sig så med din dator..

:rofl: :love: :rofl: :love: :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 925
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Det var ett tag sedan jag var här även om jag smygläst lite grann med mycket ojämna mellanrum, jag har ju tänkt på buke en del trots min...
2
Svar
29
· Visningar
2 762
Senast: Lager
·
Skola & Jobb Risk för rörigt inlägg, men jag känner att jag måste ventilera mina tankar med några andra än familjen. Jag slutade gymnasiet -09 och...
2
Svar
25
· Visningar
2 330
Senast: Turali
·
Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 238
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp