Bukefalos 28 år!

Försäkrings buffert

Sv: Försäkrings buffert

Det stämmer skrev fel. Men ändå 300 kr mer än spirit. Men tydligen rabatt då med?

Extra för medicin 100 kr/år och rätt till 3000 kr/år vid sjukdom om medicin behövs. Den tänkte jag ta med.

Rörlig självrisk 15% eller 25% vilket ska jag välja? Vilket är bästa alternativet?
 
Sv: Försäkrings buffert

Jag väljer alltid lägsta självrisk. Det kostar ju lite mer per år, men jag har lättare att lägga ut lite i taget än "mycket" när det väl gäller. Men det beror på hur man vill, finns inget rätt och fel där.
 
Sv: Försäkrings buffert

Mycket möjligt att de ändrat, vår försäkring tecknades för 5-6 år sen (minns inte hur gammal katten är... :o men nåt av det)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Snart är det äntligen dags att hämta hem en liten Sheltievalp. Efter att ha läst runt lite på forumet börjar jag mer och mer fundera på...
Svar
12
· Visningar
963
Hästmänniskan Jag har blivit erbjuden att överta en häst från en ridskola, som ska triangelmärkas. Den kommer att vara ridbar men bara för...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 814
Senast: ako
·
Övr. Hund Jag ska införskaffa två katter till och börjar titta över våra djurförsäkringar, har samtliga på Agria. Jag har två kaniner; 1 388...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 687
Senast: Targa
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
2 817
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp