Bukefalos 28 år!

Förslag på aktivitet: Jönköping-Söderköping

ia_

Trådstartare
Någon som har bra förslag på någon barnvänlig aktivitet att hitta på en fredag?
Åker sträckan Skåne - Jönköping - Söderköping och vid/efter Jönköping skulle vi vilja hitta på något i några timmar... Typ Hembygdspark, bad etc etc förslag?
 
Sv: Förslag på aktivitet: Jönköping-Söderköping

Rosenlundsbadet finns ju i Jönköping. MonkeyTown finns också. Beror lite på barnens ålder. Jönköpings stadspark finns det djur i såsom getter, alpackor, shettisar och en rejäl lekpark. Det finns även ett Upptech i Jönköping där man får göra experiment och så vidare :)
 
Sv: Förslag på aktivitet: Jönköping-Söderköping

Jönköpings Stadspark lät super!
Barnen är 4,5 och 1 så lite bus o titta på djur räcker långt :)
Blir att packa picknick, hålla tummarna för fint väder och vara där någon timme :)
 
Sv: Förslag på aktivitet: Jönköping-Söderköping

Instämmer om stadsparken. Superfint där och bra underhållning för barn :)
Finns lekplats, djur och även så man kan köpa glass. Dom har en liten utsiktsplats över stan och vättern. Har varit där sen jag var liten och man tröttnar aldrig.
 
Sv: Förslag på aktivitet: Jönköping-Söderköping

Jönköpings Stadspark lät super!
Barnen är 4,5 och 1 så lite bus o titta på djur räcker långt :)
Blir att packa picknick, hålla tummarna för fint väder och vara där någon timme :)

Då håller jag tummarna för vackert väder :)
 

Liknande trådar

Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 093
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 954
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 708
Senast: Habina
·
Fritid Tänkte att bukefalisterna kan komma med förslag. Jag är ledig på fredagen som ju är klämdag och vill åka iväg och göra något. Min sambo...
2
Svar
34
· Visningar
2 370
Senast: Petronilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp