Första tanden!

nevin

Trådstartare
ÄNTLIGEN kom första tanden, tror den bröt igenom igår kväll eller idag! Det är som en liten sockersmula i munnen (fast den är betydligt vassare), och om den lille mannen bara kunde vara stilla och öppna munnen i 2 sekunder kunde man ju ta kort på det med!


Men det var så roligt att komma hem från jobbet, krama lillen, han ska pussas som vanligt, och det gör ONT! Älskade lilla barnet:love::love:
 
Sv: Första tanden!

Haha...känner igen det där med att försöka ta kort på tänderna. På Emil är det bara att glömma, han vägrar att visa sina fina gaddar. :D
 
Sv: Första tanden!

:D
De är ju hejdlöst söta med sina små risgryn!!!:love:
Men ack som vampyrer!!!:rofl:
Du får låta barnet bita dej i fingret, och så tar du kort på tandavtrycket!!:idea:
 
Sv: Första tanden!

DET var en bra idé, den ska praktiseras, om jag filmar det hela får man ju med reaktionen med:D
 
Sv: Första tanden!

Och nu, inte ens en månad senare har han fått 4 tänder! Inatt kom 2 av dem, vilket gav noll sömn för oss vuxna som låg och lyssnade på en liten kille som gnydde mest hela natten! Men idag är han en solstråle, den lilla raringen:love::love:
 
Sv: Första tanden!

Jason fick 7 (!) tänder på mindre än 3 månader. Som tur var så märkte vi aldrig av det. Han var lika glad som vanligt. Men tänderna ploppade upp som svampar.
 
Sv: Första tanden!

Ja, här ploppar det upp efter ordning med! Han är glad på dagarna, men på nätterna känner han tydligen av dem, då han ligger och gnyr mest hela tiden, eller bökar runt och gnor så man inte får plats i sängen:crazy:
 
Sv: Första tanden!

Loke fick sina tänder ganska tidigt.

Nu har han fått ut 4 stycken och nr 5 och 6 är på väg ut.

Han bits hårt!
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 837
Senast: gulakatten
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 170
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 046
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Har inte sovit en blund på hela natten. Ligger fortfarande och skakar och spänner mig så fort jag inte aktivt tänker på att slappna av...
2
Svar
23
· Visningar
2 239
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp