Förstoppad(?) katt

Sv: Förstoppad(?) katt

Om man får för sig att spruta in i det i kattens mun så kan det säkert vara en risk.

Men min katt får oljan med våtfoder och slickar i sig den. Risken för vätska ner i lungorna då borde inte vara större än med såsen som ingår i en del av fodret, eller när han dricker vatten.
 
Sv: Förstoppad(?) katt

Om man får för sig att spruta in i det i kattens mun så kan det säkert vara en risk.

Men min katt får oljan med våtfoder och slickar i sig den. Risken för vätska ner i lungorna då borde inte vara större än med såsen som ingår i en del av fodret, eller när han dricker vatten.

Nä, då kan det knappast orsaka nån skada, det är sprutningen som kan ge problem.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Har en korthårig collietik på 2 år. I fredags var hon hos veterinären hela dagen. Hon fick inte äta innan hon åkte dit på morgonen...
Svar
3
· Visningar
1 750
Senast: Tretjak
·
C
Hundhälsa Hej! Jag vill dela med mig av mina erfarenheter så det kan hjälpa andra. Jag har en snart 11 år gammal schäfertik som haft problem...
2
Svar
26
· Visningar
16 892
Övr. Katt Precis som det låter... Igår kväll när Linus kom in och lade sig i soffan med oss som vanligt så drägglade han, MYCKET. Det bara...
Svar
2
· Visningar
1 176
Senast: Luna10
·
Övr. Katt Har precis kommit hem från vet... var där för att vår nya lilla stjärna Tristan drog hem öronskabb och smittade vår ett år gamla Isac...
Svar
10
· Visningar
1 760
Senast: skojskrot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2023 -den andra
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp