Förvärkar?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

H0N3Y

Hade jätte ont i magen inatt, kunde inte ligga på rygg.
Gjorde svin ont, va som en blandning av magknip och
gasig i magen. Kunde knappt ligga still , sprungit upp
på toa flera gånger. Är öm i magen idag. . kan det
vara förvärkar tro ? Känns som om nått är på g. .
 
Sv: Förvärkar?!

Spännande! :) Inte kul att du har ont, och något svar har jag inte, men spännande!

Jenny
 
Sv: Förvärkar?!

Hehe ja visst är d spännande... :D har inte hänt så mkt mer ännu!
 
Sv: Förvärkar?!

Förvärkar känns som mensvärk, typ. Fast det kommer med ett antal minuters mellanrum.
Lägg dig ner och vila, går de över efter en stund så är det bara livmodern som "tränar styrketräning". Blir det kortare tid mellan värkarna så kan något vara på g...
När värkarna intensifieras gör det betydligt mkt ondare än mensvärk...
Kontakta förlossningen om du blir orolig att det skulle vara på gång! De stälelr alltid upp och svarar på frågor! :D

Men kom ihåg att det KAN vara gaser i magen också, en "fis på tvären" gör ju VANSINNIGT ont... :eek:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 377
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 017
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 221
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har total ulcerös kolit, går på Remsima var sjätte vecka och så Asacol. Är i ett skov just nu. Frågan är nu lite mera ni som har...
Svar
4
· Visningar
691
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp