Bukefalos 28 år!

Förvärkar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Scilla

Trådstartare
Imorse vaknade jag av att jag hade vansinngt ont Jag kunde ej komma upp ur sängen och jag visste inte om min sambo var hemma så jag började ropa lite smått och insåg att jag kan inte ropa högt för det gjorde så j*vla ont.. Till slut hör han mig och kommer upp och efter 10 min så kommer jag upp ur sängen men jag har fortfarande lika ont och får andas mig igenom det.. Ställer mig i en dusch men det hjälper ej så då ringer jag min himla sympatiska bm (obs ironi!) som av någon anledning gav mig hennes tfn nr och sa bara ring om det är något... Och nu var det ju något... Men icke att hon hade tid att ge mig något råd för hon hade ett patientbesök i sitt rum.. Eh det stör väl inte mig och det hade tagit henne någon minut att säga vad jag skulle göra... När jag lagt på så tänkte jag att nu ringer jag förlossningen men precis när jag tagit fram nr så lugnade det ner sig och släppte helt... Och nu har jag bara haft lite små sammandragningar och bebisen sparkar på och har just nu hicka..

Någon som varit med om samma sak? min förra förlossning kände jag knappt av förens krystvärkarna kom.

Jaja det fick mig att inse att jag har ju inte förberett någonting jag har ju inte ens varma kläder till bebisstackarn.. Å hemma är det jättesmutsigt...

Är i vecka 34 men födde mitt andra barn i v38 och hon vägde redan då över 4 kg.
 
Sv: Förvärkar?

Det är inget konstigt. Hade heller inga förvärkar med första. Men med tredje höll det på i tre veckor innan han kom.
Var till och med inne en sväng till sjukhuset i vecka 35 med rätt kraftig värkar, men läkaren tyckte det var för tidigt så jag fick bricanyl. Ungen föddes precis en vecka senare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

A
Hästmänniskan Behöver bara skriva av mej någonstans. Det var totalt oväntat. Hon har gått på bete med sin bästis, dom har gått tillsammans nästa hela...
Svar
13
· Visningar
2 526
Senast: palle
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 391
Senast: Fille
·
Gravid - 1år Ja, nu har det gått mer än två veckor sedan Molly föddes, så nu tänkte jag berätta om förlossningen :). Det började med bebisen levde...
Svar
10
· Visningar
1 522
Senast: rubytoo
·
Gravid - 1år Fredag den 9:e oktober satt jag och sambon och tittade på idol och hade precis ätit mat. Jag reser mig upp ur soffan och det säger...
2
Svar
20
· Visningar
2 221

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp