Bukefalos 28 år!

Fortsätter o nätdejta

matilda9876

Trådstartare
Jag träffade en kille på en nätdejtingsajt för 3 månader sedan, vi träffas ca. 4 dagar i veckan o gör allt som ett par gör. Han säger att han tycker om mej väldigt mycket o vi har börjat o diskutera framtiden.
Så långt är allt ok, men så frågade jag för några veckor sedan om han fortfarande var med på dejtingsajten o då sa han att han hade glömt o ta bort sin sida men att han inte hade varit inloggad på länge o att han skulle ta bort den.

Jag tog bort min sida för flera månader sedan men så blev jag nyfiken härom dagen o skapade en ny profil för o kolla om han fortfarande är kvar.
Det visade sej att han fortfarande är, men det känns inte så konstigt för man kan ju glömma, men att han är inne flera gånger om dagen på sajten känns inte bra.

Är det jag som överragerar????
 
Jag träffade en kille på en nätdejtingsajt för 3 månader sedan, vi träffas ca. 4 dagar i veckan o gör allt som ett par gör. Han säger att han tycker om mej väldigt mycket o vi har börjat o diskutera framtiden.
Så långt är allt ok, men så frågade jag för några veckor sedan om han fortfarande var med på dejtingsajten o då sa han att han hade glömt o ta bort sin sida men att han inte hade varit inloggad på länge o att han skulle ta bort den.

Jag tog bort min sida för flera månader sedan men så blev jag nyfiken härom dagen o skapade en ny profil för o kolla om han fortfarande är kvar.
Det visade sej att han fortfarande är, men det känns inte så konstigt för man kan ju glömma, men att han är inne flera gånger om dagen på sajten känns inte bra.

Är det jag som överragerar????

Ljuger han för dig när du tar upp det (säger att han glömt den men är faktiskt aktiv) så nej, då tycker jag inte du överreagerar.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 510
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 311
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
845
Senast: Trassel12
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 037
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp