Bukefalos 28 år!

Forumet segt och fastnar

Miaa

Trådstartare
Vad händer Buke är segt och låser sig .
Går knappt att använda det och det är bara när man går in här ?
 
Jag har samma problem. Trodde det var telefonen men kanske inte då... Det laddar om vela tiden så jag knappt kan skriva ett inlägg från telefonen eller låser sig och jag tar mig ingenstans. Supertrist!
 
Har också jätteproblem, surfar mest på iPad. Sidan laddar inte helt och hänger sig, oftast går det bra en liten stund så jag hinner börja läsa en intressant tråd och sen kommer jag inte vidare. Mycket frustrerande!
 
Jag sitter med dator och har firefox som webbläsare och det tar evigheter för sidorna att ladda. Så här har det aldrig varit förut. Inga andra sidor är det sådana problem med och mitt bredband fungerar bättre än utmärkt. Vad är det för fel @Gunnar ?
 
Jag har samma problem med mobilen, sidan laddas om hela tiden, vilket gör att jag får vänta en "evighet" innan jag kan klicka mig vidare någonstans. Även om den är färdigladdad kan jag få klicka på en länk ett 10-tal gånger innan buke reagerar.

Att skriva inlägg är knappt att jag orkar med.
 
Jag har samma problem med mobilen, sidan laddas om hela tiden, vilket gör att jag får vänta en "evighet" innan jag kan klicka mig vidare någonstans. Även om den är färdigladdad kan jag få klicka på en länk ett 10-tal gånger innan buke reagerar.

Att skriva inlägg är knappt att jag orkar med.

Samma för mig på telefonen, iPhone 4s, Safari, iOS 8. På datorn funkar det däremot utmärkt.
 
Jag är hemskt ledsen för alla dessa problem.
Jag har gjort en del ändringar nu och får för mig att det fungerar bättre på mobil nu?
Troligen finns det ytterligare som kan göras för att förbättra, men skulle gärna höra om ni liksom jag tycker det blivit lite bättre nu?
 
Ingen skillnad, kanske t.o.m. ännu segare med väntan innan sidan laddats.
Samsung S3 Safari eller Chrome spelar ingen roll :(
 
Det går lite lättare att läsa nu men sidan laddar om minst 7gånger innan jag får skriva ett inlägg trots att den visar att den laddat klart innan jag vill skriva nåt. Sjukt jobbigt!
iPhone 4, samma på både chrome och explorer och safari.
 
Nja nu kan det rulla lite i menyn
Men absolut inte bra eller godtagbart segt , man orkar inte kolla Buke påg av segheten dock verkar det inte hänga sig på samma sätt längre ?
 
Nej tyvärr är det inte bättre på min mobil. Bara Buke som segar och hänger sig :(
På dator har jag inga problem och har heller inga haft på länge:up:
 
Samma för mig med mobilen, fortfarande segt och jag tycker det hoppar ännu värre än det gjorde tidigare.
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
481
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Dagbok Det har gått segt med pluggandet till BE-kortet. Planen från början var att jag skulle bli klar med den till våren, d.v.s. 1 april. Men...
Svar
2
· Visningar
475
Senast: Wille
·
Fordon Bildörrarna fram har frusit på min bil och går inte att öppna. Jag har provat att köra med hårfönen mot låsen, men det går ändå inte att...
2
Svar
30
· Visningar
2 656
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Det här dyker upp med jämna mellanrum på forumet. Vi är flera som har eller har haft fobier, både vanliga och ovanliga. Så, har du en...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
9 917
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp