Bukefalos 28 år!

Forumet segt och fastnar

Tråkigt, jag trodde det mesta hade löst sig för de flesta efter de senaste uppdateringarna då det varit tyst om eventuella problem.
Jag har precis testat med min iphone 5c, både inloggad och oinloggad, via wifi och ser inga som helst problem med omladdningar, jag skrev dock inga inlägg.
Vet inte vad dina problem kan bero på, kanske du kan prova att logga ut och logga in igen.

Jag har fortfarande problem med att det hoppar och att textgeneratorn lever ett eget liv som gör inläggen oläsliga.
 
Vissa dagar och tider är det fullständigt hopplöst att försöka komma in och läsa olika sidor.
Samma 2-3 sidor laddas om igen och igen, oavsett vad jag trycker på.

Alltså samma problem som jag hade på Samsung S3, nu har jag Huawei P8lite.

Enda stora skillnaden är att jag kan skriva inlägg på Huaweien.
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
481
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Dagbok Det har gått segt med pluggandet till BE-kortet. Planen från början var att jag skulle bli klar med den till våren, d.v.s. 1 april. Men...
Svar
2
· Visningar
475
Senast: Wille
·
Fordon Bildörrarna fram har frusit på min bil och går inte att öppna. Jag har provat att köra med hårfönen mot låsen, men det går ändå inte att...
2
Svar
30
· Visningar
2 656
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Det här dyker upp med jämna mellanrum på forumet. Vi är flera som har eller har haft fobier, både vanliga och ovanliga. Så, har du en...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
9 920
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp