Bukefalos 28 år!

Forumuppdatering

Texten i citat är väldigt jobbig nu faktiskt. Innan uppdateringen gick det ju att ha den mer lättläst utan att folk klagade?
Jag håller med. Den blev för liten när den gjordes om, för mig är den knappt läsbar. Och jag klickar ofta upp citaten för att se vad något är ett svar på. Visst, man kan gå till inlägget med hjälp av pilen i citatet men då måste man leta sig ner till svaret igen. För min del behöver jag att texten i citaten är läsbar.
 
Jag håller med. Den blev för liten när den gjordes om, för mig är den knappt läsbar. Och jag klickar ofta upp citaten för att se vad något är ett svar på. Visst, man kan gå till inlägget med hjälp av pilen i citatet men då måste man leta sig ner till svaret igen. För min del behöver jag att texten i citaten är läsbar.
Jag har återgått till den gamla bakgrundsfärgen för citat.
 
Ska reklamer verkligen finnas inuti inlägg?
Visa bifogad fil 13436
Jag tror att detta beror på en annonsvariant som google har som automatiskt lägger in annonser där de anser att det passar.

Jag har testat det under en period. Jag tittade nu lite på statistiken och blev inte imponerad.
Jag har därför valt att helt plocka bort dessa. Jag lovar inte att jag aldrig provar igen, men framöver bör vi slippa dessa som hamnar i inlägg och kanske på andra "konstiga" ställen.

Förhoppningsvis kanske ni användare som möjligen blockerar annonser kan låta bli att göra det på just Bukefalos.
 
Jag tror att detta beror på en annonsvariant som google har som automatiskt lägger in annonser där de anser att det passar.

Jag har testat det under en period. Jag tittade nu lite på statistiken och blev inte imponerad.
Jag har därför valt att helt plocka bort dessa. Jag lovar inte att jag aldrig provar igen, men framöver bör vi slippa dessa som hamnar i inlägg och kanske på andra "konstiga" ställen.

Förhoppningsvis kanske ni användare som möjligen blockerar annonser kan låta bli att göra det på just Bukefalos.
Finemang! Jag han för en hundradels sekund undra varför @niphredil lägger in en annons på finska:laugh:
 
Konstigt, jag provade nu att gå in och ändra i din användare från admin-gränssnittet, där fungerade det att ta bort avataren. Jag hoppas att du och övriga som inte har en egen avatar lägger in en. Tack för att du hjälpt mig försöka felsöka.
 
JIPPI @Gunnar

Nu fungerar "ögat" igen som det ska så jag slipper alla gamla hundratals trådar 💝💝💝

Däremot förstår jag inte riktigt funktionen på "!"'
Där kommer bara upp trådar med Hundar, har jag ingen och kan inte ha någon pga allergi, Socker, inte såna man har på fötterna utan det man äter, och olika barn/ förädratrådar, har inga barn och har aldrig kunnat få några....
Sista typen av trådar har jag även haft problem med sen förra uppdateringen fast jag aldrig varit där eller läst dylika trådar/inlägg...

JIPPI 2: Äntligen fungerar det att lägga in foton direkt från mobilen, Huawei P8 lite, 💖💖💖💖

Det här gått fortare att skriva detta än tidigare idag 😉🤗🤗🤗

Ytterligare en "negativ" sak är att jag bara fått en mailnotis trots att det varit en 8 - 10 stycken när jag väl varit inne och kollat.......
 
JIPPI @Gunnar

Nu fungerar "ögat" igen som det ska så jag slipper alla gamla hundratals trådar 💝💝💝

Däremot förstår jag inte riktigt funktionen på "!"'
Där kommer bara upp trådar med Hundar, har jag ingen och kan inte ha någon pga allergi, Socker, inte såna man har på fötterna utan det man äter, och olika barn/ förädratrådar, har inga barn och har aldrig kunnat få några....
Sista typen av trådar har jag även haft problem med sen förra uppdateringen fast jag aldrig varit där eller läst dylika trådar/inlägg...

JIPPI 2: Äntligen fungerar det att lägga in foton direkt från mobilen, Huawei P8 lite, 💖💖💖💖

Det här gått fortare att skriva detta än tidigare idag 😉🤗🤗🤗

Ytterligare en "negativ" sak är att jag bara fått en mailnotis trots att det varit en 8 - 10 stycken när jag väl varit inne och kollat.......
! Visar alla nya trådar ur alla forum.
 
Jag orkar inte läsa hela tråden så ja kanske upprepar saker som någon annan skrivit.

När man väljer bevakat så visas både nya och bevakade trådar. Jag måste klicka bort filtret för nya trådar för att se den vyn jag önskar. Vill jag se nya/nyuppdaterade trådar finns det en snabbgenväg till det som fungerar korrekt.
 
Jo Nytt har ju blivit lättare nu, men ändå lite märkligt att siduppdateringen inte fungerar, det är ju den man använder i alla andra sammanhang.
Jag anser nog att det är positivt att det fungerar som det gör.
Nu kan man gå igenom listan med inlägg/trådar och verkligen kolla allt man vill fram till de som inte uppdaterats sedan senaste besök ex.vis.
Om allt uppdaterades automatiskt skulle trådarna kunna fara runt en massa när man byter sida, exempelvis till sidan två.
 
Vad har hänt med "bevakat"? Jag är typ aldrig där, men under uppdateringen var jag inne och kollade, rensade och sparade de trådar jag ville ha kvar. Nu när jag gick in idag kan jag inte se några bevakningar alls?
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 610
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webb-sidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men sedan fick de domänen...
Svar
17
· Visningar
6 052
Senast: Mim
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 098
Senast: Lilahnee
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 386

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Livförsäkring
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp